تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: تمام مهاجران خارجی مجاز می‌توانند از بیمه سلامت و خدمات درمانی همانند دیگر مردم ایرانی بهره‌مند شوند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۷۸۶
‌‌تمام مهاجران خارجی مجاز در ایران ‌از بیمه سلامت و خدمات درمانی ‌بهره‌مند می‌شوند‌
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی محمودی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی، ورزشی و رفاهی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر با بیان اینکه ساماندهی اتباع خارجی در اولویت برنامه‌هاست اظهار داشت: در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به شرایط امنیتی و اقتصادی بیشترین پناهندگان از افغانستان است.
 
وی، ایران را پل ارتباطی و ترانزیت مهاجران به سمت اروپا دانست و افزود: وزارت کشور به عنوان مسئول ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی است که 11 دستگاه به صورت مستقیم و 23 دستگاه به صورت غیر مستقیم در این امر مشارکت دارند.
 
مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور اقامت اتباع بیگانه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات به اتباع بیگانه و مهاجران خارجی خدمات گوناگونی در زمینه‌های اقامت، فرهنگی، آموزشی و درمانی عرضه می‌شود.
 
محمودی، با بیان اینکه برای ارائه خدمات درمانی به اتباع و مهاجران خارجی با وزارت بهداشت تفاهم‌نامه منعقد شده است خاطر نشان کرد: تمام مهاجران خارجی مجاز می‌توانند از بیمه سلامت و خدمات درمانی همانند دیگر مردم ایرانی بهره‌مند شوند.
 
وی، اقدامات فرهنگی و آموزشی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمات آموزشی و فرهنگی به اتباع بیگانه و مهاجران خارجی ارائه می‌شود که در این راستا 470 هزار نفر دانش آموز از اتباع خارجی در مدارس استان‌های مختلف کشور به صورت رایگان تحصیل می‌کنند.
 
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر نیز با اشاره به افتتاح سه پروژه در اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی بوشهر گفت: ساختمان اداری اردوگاه مراقبتی و سه باب مهمانسرا در این اردوگاه مرمت و بازسازی و یک زمین چمن مصنوعی ورزشی افتتاح شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین