تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: برای کودکان کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و با هدف آموزش تغذیه سالم طرح «طعم مهربانی » میان کودکان منطقه پنج تن اجرا شد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۸۳۵
طرح «طعم مهربانی» برای کودکان مناطق حاشیه شهر مشهد اجرا شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: با هدف آموزش تغذیه سالم طرح « طعم مهربانی » میان کودکان حاشیه شهر مشهد و در منطقه پنچتن برگزار شد که هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی روش تغذیه سالم در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر است.
 
 
 
وی با بیان اینکه این طرح در قالب " طعم مهربانی، توزیع بسته های تغذیه سالم" با همکاری شورای زنان خیرین سلامت استان، آموزش و پرورش و کمیسیون سلامت مجمع مشورتی زنان در سطح استان اجرا می شود، تصریح کرد: این طرح علاوه بر حاشیه شهر مشهد در سایر شهرستان ها نیز اجرا شده است.
 
 حیدریان ادامه داد: سرخس، بردسکن، طرقبه شاندیز، بجستان، باخزر و قوچان از جمله شهرستان های استان است که این طرح در آنجا انجام شده است و به تدریح در تمامی شهرستان های استان نیز اجرایی خواهد شد.
 
 وی توزیع بسته های سلامت دهان و دندان را از دیگر برنامه های این شورا در قالب این طرح عنوان کرد و گفت: با توزیع این بسته ها بیماری های دهان و دندان نیز به آنها اموزش داده می شود.
 
رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی تصریح کرد: طرح طعم مهربانی، توزیع بسته های تغذیه سالم نه تنها برای کودکان کم برخوردار بلکه برای کودکان مناطق برخوردار نیز اجرا می شود چرا که این کودکان مواد غذایی را به نحو صحیح استفاده نمی کنند و باعث بروز مشکلات به ویژه چاقی در میان کودکان می شود
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین