تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
plusresetminus
حزب الله : ملی‌پوش البرزی تیم فوتبال ایران با تأکید بر اینکه بازی با مراکش اتفاق بزرگی است، گفت: تیم ملی ایران برای حذف شدن به روسیه نمی‌رود، ما برای ساختن شگفتی به جام جهانی می‌رویم.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۴۳۵
بازی با مراکش اتفاق بزرگی است/برای شگفتی به روسیه می‌رویم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، لیگ برتر فوتبال ایران به‌روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و با مشخص شدن قهرمانی پرسپولیس رقابت حساسی میان دیگر تیم‌ها برای رسیدن به جایگاه دوم حکم‌فرما شده است.
 
یکی از تیم‌های مدعی نایب‌قهرمانی سایپا است که با علی دایی در بهترین شرایط قرار دارد و اگر بتواند در دو دیدار پایانی خود امتیازات لازم را کسب کند می‌تواند سهمیه آسیا را برای فصل آینده کسب کند.
 
سایپا در این فصل از رقابت‌ها با اتکا به بازیکنان جوان خود راهی لیگ برتر شد و یکی از این مهره‌ها که شانس بالایی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ دارد «مهدی ترابی» است.
 
در همین ارتباط گفت گویی با این فوتبالیست البرزی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
 
رقابت نزدیکی با استقلال و ذوب‌آهن برای نایب‌قهرمانی دارید؟
 
هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن سال خوبی را تجربه کردند و در حال حاضر رقابت بسیار نزدیک است ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم این سایپا باشد درنهایت مقام دوم را کسب می‌کند.
 
چند سالی بود سایپا چنین نتایجی را کسب نکرده بود
 
کاملاً با شما موافقم تیم ازنظر فنی در سال‌های گذشته شرایط ایده آلی را نداشت ولی رفت رفته با اضافه شدن علی دایی انگیزه بالایی به تیم وارد شد و در ابتدای فصل این هدف را داشتیم که سهمیه آسیا را کسب کنیم.
 
به مقام نایب‌قهرمانی می‌رسید؟
 
با تمام قوا در دو دیدار آینده ظاهر خواهیم شد و باید بتوانیم این شش امتیاز حساس را به دست بیاوریم و خوشبختانه این روزها شرایط تیم بسیار عالی است و باید سایپا دوم شود.
 
هنوز فوتبال البرز را پیگیری می‌کنید؟
 
بله من فوتبال را در استان البرز آغاز کردم و مربیان البرزی زحمات فراوانی برای من کشیدند و آنچه به‌عین مشاهده می‌شود فوتبال در البرز از ظرفیت بالایی برخوردار است و اگر شرایط و امکانات مهیا باشد بازهم شاهد رشد بازیکنان نامی از این استان خواهیم بود.
 
شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 
فکر می‌کنم امسال سال خوبی برای تیم فوتبال ملی ایران است بعد از صعود ایران به جام جهانی کی روش برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی داشته است و تمرینات او نشان می‌دهد او برای شگفتی به روسیه می‌رود و با این انگیزه من مطمئن هستم بهترین نمایش را مقابل سه تیم مراکش، اسپانیا و پرتغال خواهیم داشت.
 
آیا می‌توانیم از گروه صعود کنیم؟
 
بازی نخست ما مقابل مراکش خیلی مهم است و فینال ما در جام جهانی خواهد بود و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم از گروه صعود خواهیم کرد و انگیزه شکست پرتغال و اسپانیا را خواهیم داشت.
 
بازی مقابل این تیم‌ها اتفاق بسیار بزرگی برای تک‌تک بازیکنان تیم ملی خواهد بود. کادر فنی تیم ملی ایران هم با تدابیری که اندیشیده، مطمئناً با بهترین شکل تیم ملی را آماده جام جهانی می‌کند. مطمئن باشید اگر برنامه‌های مدنظر کادر فنی به‌خوبی پیش برود، تیم ملی ایران شگفتی‌ساز جام جهانی خواهد بود. تیم ملی ایران برای حذف شدن پا به روسیه نمی‌گذارد. سرمربی تیم ملی شناخت کافی از ایران و سه حریف ایران در مرحله گروهی دارد و بر همین اساس برنامه‌ریزی مخصوصی را انجام داده است که اگر تا انتها این برنامه عملی شود، تیم ایران با آمادگی ۱۰۰ درصد وارد مسابقات جام جهانی می‌شود.
 
لژیونر شدن را دوست دارید؟
 
بله خیلی زیاد و بازی در اروپا می‌تواند به پیشرفت من کمک کند و امیدوارم اتفاقاتی خوب فوتبالی برای من رقم بخورد و بتوانم بعد از جام جهانی لژیونر شوم.
 
امسال آخرین سال حضورت در سایپا است؟
 
من عاشق باشگاه سایپا هستم و اگر بخواهم از این تیم جدا شوم فقط به اروپا می‌روم سال‌های خوبی را در سایپا تجربه کردم و باید صبر کرد تا لیگ به پایان برسد تا تکلیفم مشخص شود چون خدمت مقدس سربازی هم در پیش خواهم داشت.
 
در سال‌های اخیر با مصدومیت‌های زیادی مواجه بودید، در حال حاضر وضعیت جسمانیتان چطور است؟
 
متأسفانه بدشانسی دست از سر من برنمی‌دارد و نمی‌دانم چرا مصدومیت‌های من آن‌قدر طولانی است، معتقدم این مصدومیت‌ها به ضرر من شده و خیلی از اردوهای مهم تیم ملی را ازدست‌داده‌ام و هنوز هم با مصدومیت مواجه هستم ولی با تلاش کادر پزشکی باشگاه سایپا و تیم ملی به شرایط آرمانی رسیده‌ام و امیدوارم در ادامه راه مصدوم نشوم و در اختیار تیم ملی باشم.
 
و صحبت پایانی...
 
این چند ماه برای فوتبال ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، امیدوارم با حمایت مسئولان و تمرینات منظم کی روش بتوانیم بهترین نمایش را در جام جهانی مقابل بزرگان فوتبال جهان داشته باشیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین