تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
plusresetminus
حزب الله : تیم فوتبال پرسپولیس اولین بازی خود در فصل جاری مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را مقابل حریفی ناشناخته انجام خواهد داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۸۴۴
بازی تمرینی پرسپولیس با حریفی ناشناخته قبل از بازیِ سال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پرسپولیس اولین بازی خود در جام حذفی  این فصل را در حالی امروز (پنجشنبه) مقابل نود ارومیه برگزار می‌‌کند که تمرکز اصلی‌اش روی بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. این موضوعی است که حتی برانکو ایوانکوویچ هم در نشست خبری روز گذشته خود به آن اعتراف و از رویارویی با یاران ژاوی هرناندز به عنوان بازی سال سرخپوشان یاد کرد. با توجه به این قضیه نگاه پرسپولیس به بازی امروز، یک دیدار دوستانه برای حفظ آمادگی است. هر چند باید دید تیم نود ارومیه می‌تواند یک حریف تمرینی خوب برای شاگردان برانکو باشد یا نه، تیمی که در لیگ دسته اول نشان داده خیلی سخت گل می‌خورد و جنگنده و سخت‌کوش است.
 
برانکو در بازی امروز به علیرضا بیرانوند استراحت داده و بشار رسن هم با توجه به درگذشت مادرش از نظر روحی شرایط بازی کردن در این مسابقه را نخواهد داشت. امید عالیشاه نیز مشکلی برای بازی امروز تیمش نداشت، اما برانکو ترجیح داد در مورد این بازیکن تازه بهبود پیدا کرده سرخپوشان ریسک نکند. بقیه نفرات پرسپولیس در شرایط ایده‌آلی بسر می‌برند و این تیم با ترکیب اصلی خود به استقبال بازی مقابل نود خواهد رفت.
 
پرسپولیس در دو فصل گذشته جام حذفی ناکام بزرگ بوده است. دو فصل پیش برانکو تیمش را در غیاب ملی‌پوشان به مصاف قشقایی در شیراز فرستاد و در ضربات پنالتی بازنده شد. فصل قبل هم این تیم در ورزشگاه آزادی در ضربات پنالتی به نفت آبادان باخت تا برانکو بار دیگر حسرت از دست دادن این جام را بخورد. مرد کروات به گفته خودش قصد دارد با پرسپولیس همه جام‌های ممکن را بگیرد که جام حذفی هم یکی از آنهاست.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین