تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
حزب الله : سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج، گفت: پژوهش تحلیل هوشمندانه ای از پدیده های مدیریت شهری است که در صورت عمل به آن دوام بقای فعالیت‌های شهری را در همه عرصه‌ها شاهد خواهیم بود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۲۴۵
پژوهش تحلیل هوشمندانه از پدیده های مدیریت شهری است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد ناصربخت  با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری متعهد به پیاده‌سازی همه طرح‌هایی است که طی آن شهر و جامعه شهری در مدار توسعه قرار می گیرد، این طرح ها که بدنه شهر را می سازد در همه عرصه ها از جمله ترافیک، عمران، زیرساخت‌ها، مبلمان شهری و طرح‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است.
 
وی ادامه داد: پژوهش مسیر اجرای طرح‌ها را هموار می‌کند و آن را به آبادانی و عمران می‌رساند، از دیگر کاربردهای پژوهش و نقش آن در مدیریت شهری می توان به تضمین توسعه پایدار اشاره کرد.
 
ناصربخت با عنوان اینکه شهر پیچیده‌ترین مجموعه ای است که در اختیار افراد جامعه است، بیان کرد: تحول و گسترده شدن شهرها نقش بسزایی در تغییر تقاضاهای شهروندی دارد که به تبع شکل گیری این مهم، نوع مدیریت نیز متفاوت خواهد بود.
 
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج، اضافه کرد: این روند همچنین موجب افزایش هزینه‌های مدیریت شهری می‌شود که در این راستا می توان از روند پژوهش در اجرای طرح ها بهره برد چرا که با انجام آن تا حد قابل ملاحظه‌ای می شود از خطاهای ناشی از اجرای طرح‌ها و به دنبال آن هزینه‌کَردهای نامتعارف، پیش‌گیری کرد.
 
وی تاکید کرد: پیش از آنچه گفته شد، تعیین اولویت ها و سنجش نیازهای شهر و شهروندی از مهم ترین کاربردهایی است که در اختیار پژوهش قرار دارد.
 
به گفته ناصربخت؛ بی شک تعیین اولویت ها می تواند از اجرای طرح های ناکارآمد و بی استفاده پیش‌گیری کند.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین