تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
plusresetminus
حزب الله : عضو کمیته فنی استقلال گفت: از ابتدای فصل داوران به اشتباه ۳ گل سالم ما را سوزانده‌اند و ۴ امتیاز از ما به اشتباه کم کرده‌اند که اینها شائبه ایجاد می کند.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۸۴۲
فدراسیون علیه استقلال است

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد نوری با اشاره به تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: از عملکرد تیم رضایت داریم و شفر نشان داده که تاثیرات مثبتی در تیم گذاشته است. باوجود این که بازی در خانه حریف انجام می شد اما حتی یک موقعیت گل هم به تیم مقابل ندادیم و از دقیقه یک تا ۹۰ سراپا روی دروازه تیم سیاه جامگان حمله می کردیم. اگر یک مهاجم تمام کننده داشتیم یک پیروزی پرگل به دست می آوردیم.
 
وی افزود: من خودم از ابتدای فصل حامی سجاد شهباززاده بودم و الان هم از او حمایت می کنم و معتقدم هنوز هم یکی از مهاجمان خوب ایران است. اما چون مدت زیادی است گل نزده اعتماد به نفسش را از دست داده است. برای ما در این مقطع از نان شب واجبتر، داشتن یک مهاجم گلزن است که امیدوارم به زودی بازیکن مورد نظر را جذب کنیم.
 
عضو کمیته فنی استقلال با اشاره به اشتباهات داوری علیه استقلال در بازی دیروز بیان داشت: این اولین باری نبود که داوران به ضرر استقلال اشتباه می کنند. در هفته دوم گل سالم ما را مقابل استقلال خوزستان مردود کردند و یک پنالتی آشکار را برای ما نگرفتند. در هفته یازدهم گل صد درصد سالم امید ابراهیمی را که از روی نقطه پنالتی زده شد کمک داور اصلا ندید و در این بازی هم که باز هم گل سالم جابر انصاری را کمک داور به اشتباه مردود اعلام کرد.
 
نوری تصریح کرد: ما هم می دانیم که اشتباه جزئی از داوری است اما وقتی این اشتباهات علیه یک تیم زیاد می شود، ایجاد شائبه می کند. شما ببینید که در طول ۱۲ هفته، ۳ گل سالم ما را مردود کردند و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. خود این می شد ۴ امتیاز و ۴ گل زده و باعث می شد لااقل تیم ما به جای رتبه یازدهم الان در رتبه های پنجم و ششم قرار بگیرد.
 
پیشکسوت آبی پوشان گفت: فقط داوری ها نیست که به ضرر استقلال است. وقتی فدراسیون به راحتی علیه استقلال رای می دهد و قبل از بازی های مهم برای ما دردسر ایجاد می کند، برای ما سئوال پیش می آید. در هفته اول سه بازیکن ما را بی دلیل محروم کردند، قبل از دربی برای وریا غفوری حاشیه سازی کردند و بعد از دربی هم دو بازیکن دیگر ما را محروم کردند. به موازات اشتباهات بزرگ داوری علیه ما، کمیته انضباطی هم مرتب علیه بازیکنان و هواداران ما رای می دهد و محرومیت های زیادی را برای ما ایجاد می کند.
 
سخنگوی کمیته فنی استقلال تصریح کرد: امیدوارم که در ادامه مسابقات شاهد این اتفاقات نباشیم و اشتباهات داوری مقابل سیاه جامگان آخرین اشتباهات داوری باشد که در این فصل علیه استقلال صورت می گیرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین