تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: غنی بودن از لحاظ منابع طبیعی و خدادادی، توسعه پایدار را رقم نمی زند بلکه؛ این میزان بهره گیری از نیروی انسانی توانمند است که زمینه ترقی و پیشرفت جامعه را فراهم می کند.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۴۳
بهره گیری از نخبگان و جوانان زمینه ساز توسعه پایدار و ترقی جامعه است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار این مطلب را عنوان کرد و گفت: ایران از هزاره های قبل، در زمینه نخبه پروری سابقه طولانی دارد و سرآمدانی در حوزه علوم مختلف داشته است که امروز به عنوان یک ظرفیت و سرمایه علمی و انسانی مطرح هستند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: شناسایی، هدایت، حمایت و پرورش نخبگان از جمله وظایفی است که باید در اولویت کاری مسئولان ارشد کشوری، استانی و شهری و همه دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

رضاپور ادامه داد: باید از این ظرفیت عظیم ملی در مدیریت و اجرای برنامه های خرد و کلان استفاده کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام اسلامی تاکید کرده اند، کارها و برنامه های کشور را با بهره گیری از افراد توانمند پیش برد.

این مسئول با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند، گفت: بکارگیری این قشر ارزشمند، توسعه و پیشرفت کشور را در پی دارد و کشور های قدرتمند جهان با این سیاست توانسته اند در حوزه های مختلف به تکنولوژی های برتر دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در میان سرمايه‌هاي انساني، قشر جوان به دلیل آرمان‌گرایی، شجاعت، توان و انگیزۀ بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این قشر تاکنون در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام نقش موثری را ایفا کرده است؛ پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، موفقیت‌های علمی و صنعتی کشور و ده‌ها موفقیت دیگر همگی با میدان‌داری جوانان متعهد محقق شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته با تکیه بر این باور که امروزه، قدرت جهان از آن کسانی است که قدرت علمی، نوآوری و دسترسی به امکانات و اطلاعات دارند به اتخاذ تمهیدات پرداخت و برای رسیدن به توسعه پایدار شهری با نیروهای جوان، محققان و پژوهشگران ارتباط مطلوب تری را نسبت به سنوات گذشته برقرار کرد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین