تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید دروازه‌بان معترض این تیم باید در کمیته‌ انضباطی باشگاه پاسخگو باشد و تا پایان قراردادش باید در جمع استقلالی‌ها بماند.
۰
کد مطلب : ۱۷۹۹۴۵
حسینی به کمیته انضباطی استقلال فرا خوانده ش
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر حسین فتحی درباره صحبت‌های حسینی مبنی بر درخواست خروجش از این باشگاه در نیم فصل، اظهار کرد: حسین حسینی، بازیکنی است که تا آخر فصل با باشگاه قرارداد دارد. اگر هر کسی بخواهد بعد از نیمکت نشینی از باشگاه برود، نظم و نظام ما بر هم خواهد ریخت. در لیگ، شانزده تیم حضور دارند و هر تیم ۲۵ بازیکن دارد، یعنی می‌شود ۱۶ تیم ۲۵ نفری، برای هر تیم فقط یازده بازیکن به زمین می‌روند و در نتیجه‌ سایر بازیکنان در صورت بازی نکردن باید از تیم بروند؟
 
او ادامه‌ داد: آیا باید بقیه جا به جا شوند؟ بازیکن قرارداد دارد و باید تا پایان قراردادش در تیم حضور داشته باشد. من منتظر هستم که حسینی به تهران بیاید و با او صحبتی داشته باشیم. او باید پاسخگوی حرف‌هایش در کمیته‌ انضباطی باشد. صحبت‌های این بازیکن بار حقوقی دارد. او نه می‌تواند مشخص کند که در ترکیب اصلی بازی کند و نه می‌تواند جایی برود و باید تا آخر در این باشگاه بماند، حتی اگر ۳۰ بازی نیمکت‌نشین باشد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جریمه شدن این بازیکن، خاطرنشان کرد: قطعا با او برخورد خواهد شد و او باید پاسخگوی رفتارش در کمیته‌ انضباطی باشد. تکلیف نفرات اصلی یک تیم را سرمربی و کادر فنی مشخص می‌کند و بازیکنان باید از آن تمکین کند و حالا فرقی نمی‌کند چه حسینی باشد یا بازیکن دیگر. بازیکن باید خودش را آماده بازی کند و در صوت صلاحدید مربی برای تیمش بازی کند. در غیر این صورت باید نیمکت نشین باشد.
 
وی در ادامه‌ درباره جلسه با جباری و اضافه شدن کاپیتان پیشین آبی‌ها به کادر فنی فعلی این تیم، بیان‌ کرد: من بارها تاکید کرده‌ام و دوباره این حرف را می گویم که تاکنون کسی قصد اضافه شدن به کادر فنی را ندارد. من با مجتبی جباری، فرهاد مجیدی و هاشم بیک‌زاده و بسیاری از بازیکنان پیشین دیگر استقلال صحبت کرده‌ام اما جلسات ما پیرامون طلب‌های آن‌ها از استقلال بوده و درباره جانشینی ساناک و اضافه شدن به کادر فنی صحبتی صورت نگرفته است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین