تاریخ انتشارسه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
plusresetminus
حزب الله : واکنشها در محکومیت اقدام کشور پاراگوئه در خصوص انتقال سفارتخانه اش به قدس اشغالی همچنان ادامه دارد به طوری که جنبش حماس، سازمان همکاری اسلامی و دولت اردن نیز این اقدام را محکوم کردند.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۱۴۴
ادامه واکنشها علیه انتقال سفارت پاراگوئه به قدس اشغالی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جنبش حماس با صدور بیانیه ای از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا روابط خود را با تمام کشورهایی که اقدام به انتقال سفارتخانه هایشان به قدس اشغالی می کنند قطع کرده و برای تقویت استقامت ملت فلسطین و حمایت از مسأله فلسطین وارد عمل شوند.
 
در این بیانیه اقدام کشور پاراگوئه در خصوص انتقال سفارتخانه اش به قدس اشغالی محکوم و در راستای سیاستهای آمریکا برای تشکیل دولت یهودی نژاد پرست توصیف شده است.
 
«یوسف بن احمد العثیمین» دبیر کل سازمان همکاری اسلامی نیز تاکید کرد که این اقدام باعث ایجاد مشروعیت و تغییر واقعیت در قدس نخواهد شد.
 
وی از شورای امنیت خواست به وظایف خود در این خصوص عمل کند.
 
«محمد المومنی» سخنگوی رسمی دولت اردن نیز تاکید کرد که این اقدام هیچ تأثیر قانونی و حقوقی ندارد و قدس شرقی پایتخت کشور فلسطین است.
 
پیشتر نیز  «احمد ابوالغیط» دبیر کل اتحادیه عرب، جنبش فتح و وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه هایی اقدام کشور پاراگوئه را محکوم کردند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین