تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
plusresetminus
حزب الله: ایلان ماسک مدیر خودروسازی تسلا و کمپانی‌اش در دنیا شناخته شده و به همان اندازه نیز عجیب هستند. ماسک یک روز خودروهای جادویی بدون سرنشین را رو می‌کند و روز بعد از تونل‌های ویژه زیرزمینی برای دور زدن ترافیک می‌گوید. اما این بار مدیر خودروسازی تسلا ادعایی عجیب‌ کرده و از شناور شدن رودسترهای جدیدش در هوا می‌گوید.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۴۴
این خودروی شناور در هوا را تولید می کنیم /عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در اواسط سال 2018، موسس شرکت تسلا ادعا کرد که رودسترهای آتی این شرکت با مجموعه قابل اعتمادی از راکت‌های بالا برنده کوچکی با نام "پکیج فضایی x" ارائه خواهند شد.
 
در ابتدا ماسک اعلام کرد که این راکت‌های کوچک، برای کمک به شتاب‌گیری خودروها، سرعت بالا، و قدرت به رودسترها اضافه خواهند شد و اینک او ادعا می‌کند که این مجموعه به پرواز یا معلق بودن خودروهای تمام الکتریکی‌اش نیز منجر خواهد شد.
 

 
ماسک اضافه کرد: ما از "اسپیس x" با گازهای سرد و فشار هوای فوق زیاد در یک مخزن کامپوزیتی در صندلی‌های عقب استفاده کردیم.
 
قطعا بسیار عجیب است اما مطمئنیم ماسک در خصوص ساختنش بسیار جدی است. مطمئنا چنین سیستمی بسیار گران است در تعداد زیاد ساخته نمی‌شود.
 
تسلاهای آینده در هوا شناور می‌شوند
 
به غیر از این موتور راکتی، رودسترهای جدید تسلا محصولاتی قابل توجه هستند. این خودرو با موتور ویژه و باتری 200 کیلووات‌ساعتی مسافتی حدود 1000 کیلومتر را با هر بار شارژ می‌پیماید و در 1.9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر خواهد رسید.
منبع : عصرایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین