تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تولید و توسعه نرم‌افزارهای نوین دینی می‌تواند مفاهیم گسترده‌ای را به مخاطبان انتقال دهد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۶۴۷
تولید نرم‌افزارهای نوین دینی نیاز جامعه است
 

 

                        
                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به نقش رسانه‌ها در نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه، اظهار کرد: ارتباط رسانه‌ها با دستگاه‌های فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن رسانه و فضای مجازی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای را مهم‌ترین ابزار به‌منظور تسخیر فرهنگ و ارزش‌های دینی یک ملت می‌دانند، گفت: دشمنان جنگ روانی گسترده‌ای علیه ارزش‌های دینی مردم ایران به راه انداخته‌اند که همکاری رسانه‌ها با دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ می‌تواند آن‌ها را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه رسانه نباید منحصر به روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها باشد، گفت: ساخت و توسعه نرم‌افزارهای نوین نیز رسانه است که می‌تواند مفاهیم گسترده‌ای را انتقال دهد.

حجت‌الاسلام مسعودی با تأکید بر اینکه دشمنان با بهره‌گیری از نرم‌افزارها به دنبال ایجاد هجمه فرهنگی گسترده علیه ارزش‌های اسلامی هستند، گفت: بهره‌گیری از مفاهیم دینی ارزشمند و استفاده اصولی و هدفمند از این نرم‌افزارها دشمن را دررسیدن به اهداف ناامید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باهدف توسعه و ترویج آموزه‌های دینی نقش مهم و راهبردی درزمینهٔ نشر ارزش‌های دینی ایفا می‌کند، گفت: به همین منظور نفوذ روحانیون مستقر و مبلغان در حوزه رسانه و فضای مجازی می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین