تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
plusresetminus
حزب الله : در جلسه شورای اداری کمالشهر با حضور استاندار البرز مطرح شد که سرانه‌ ورزشی این شهر بسیار کم و در حد صفر بوده و خانه‌های قولنامه‌ای یکی از معضلات این شهر است.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۶۷۷
سرانه‌ ورزشی کمالشهر در حد صفر است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین قهرمانی در جلسه شورای اداری کمالشهر که با حضور استاندار البرز و مدیران استانی پیش از ظهر امروز در شورای شهر کمالشهر برگزار شد، اظهار داشت: کمالشهر با حدود 142 هزار نفر جمعیت جزو پنجاه شهر پر جمعیت در سطح کشور است.
 
رئیس شورای شهر کمالشهر افزود: کمالشهر تا حدودی دارای امورات مستقل است ولی هنوز تعدادی از ادارات این شهر دارای کمبود است که خدمت‌رسانی را کمی با مشکل مواجهه می‌کند.
 
وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات عدیده کمالشهر نداشتن حد و مرز مشخص است، گفت: طرح تفصیلی کمالشهر باید بازنگری شود و کارهایی نیز در این باره انجام شده است.
 
قهرمانی با تاکید بر اینکه در تقسیمات کشوری باید در مورد مدیریت کمالشهر تغییری ایجاد شود، عنوان کرد: محدوده کمالشهر دارای 400 کارخانه و کارگاه است ولی باز این شهر دارای کمبود امکانات اداری است.
 
وی با بیان اینکه سرانه‌ ورزشی این شهر بسیار کم و در حد صفر است، اظهار کرد: تقریبا اداره کل ورزش و جوانان البرز برای کمالشهر کاری انجام نداده و تنها دو سالن ورزشی با کمک‌های ورزشی شهرداری و مردم احداث شد تا کمی از این نظر ارتقا یابد.
 
رئیس شورای شهر کمالشهر با اشاره به اینکه 3 زندان ملی و استانی در محدوده کماشهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: این شهر نیاز به دادگستری یا دادسرای مجزا و تا حدودی  به فرمانداری مستقل نیاز دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین وثوقی امام جمعه کمالشهر نیز در ادامه با بیان اینکه بخشی از حق‌آبه طالقان باید به کمالشهر اختصاص یابد، افزود: آب شرب کمالشهر سبب ایجاد بیماری وسیع در بین مردم کمالشهر شده است.
 
امام جمعه کمالشهر با اشاره به اینکه برخی زباله‌ها در فاصله 200 متری مدارس تخلیه شده و بیماری‌ها را شیوع می‌دهد، گفت: ایستگاه مترو باید برای کمالشهر احداث شود و اگر برای این محدوده ایستگاه مترو ایجاد شود بسیاری از مشکلات شهر برطرف شده و این شهر باید یک فرمانداری مستقل داشته باشد.
 
ترابیان شهردار کمال شهر هم در ادامه جلسه شورای اداری این شهر با بیان اینکه کمال شهر سومین شهر مهاجرپذیر کشور است، اضافه کرد: شهر کمالشهر نیمه صنعتی است و تنها این شهر از دود و ترافیک کارخانجات بهره برده و سودی برای کمالشهر از حضور مناطق صنعتی وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: شهر بدون خدمات‌رسانی و بهداشتی و زیرساختی رشد کرده است و اقشار ضعیف این منطقه از مهاجران شهر کرج هستند و خانه‌های قولنامه‌ای یکی از معضلات این شهر است و شهرداری برای خدمات نوسازی 120 میلیارد تومان از مردم طلبکار است ولی به دلیل اینکه مردم این شهر فقیر هستند توان دریافت طلب وجود ندارد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین