تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
plusresetminus
حزب الله : متأسفانه به‌دلیل نوع رسیدنم به المپیک، وزن زیادی کم کردم. همین باعث شد که از نظر بدنی کم بیاورم.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۱۷۳
حمید سوریان به کشتی باز می گردد؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
 حمید سوریان در پاسخ به سوال شرق درباره تصمیم بازگشت به کشتی گفت: من نمی‌خواهم پل‌های پشت‌سرم را خراب کنم. ورزش قهرمانی خیلی سخت است. باید همه زندگی‌ات را برای آن هزینه کنی. با توجه به اینکه من شناخت کاملی از فرازونشیب‌های این راه دارم، هنوز نتوانستم به یک جمع‌بندی کامل برسم که برگردم یا نه. برای شروع دوباره باید توانایی و انگیزه بالایی داشته باشی که رسیدن به آن نقطه خیلی سخت است.
 
‌حمید سوریان پرافتخارترین فرنگی‌کار ایران است. مردم با تمام مدال‌های شما خاطره دارند. همین مردم معتقدند شما بعد از ناکامی در المپیک ریو، پایان تلخی در ورزش قهرمانی داشتید. آنها دلشان می‌خواهد شما در شرایط بهتری از ورزش خداحافظی کنید.
 
جواب‌دادن به این سؤال واقعا برایم سخت است اما باید بگویم ورزش قهرمانی همین است. مثل دو لبه تیغ است؛ هم برد دارد هم باخت. من در المپیک ریو ٣١ساله بودم و به مرز پختگی و تجربه کامل رسیدم اما متأسفانه به‌دلیل نوع رسیدنم به المپیک، وزن زیادی کم کردم. همین باعث شد که از نظر بدنی کم بیاورم و با آن شکل از این بازی‌ها حذف شدم. این موضوع برای خودم هم خیلی دردآور است ولی باید پذیرفت که دنیای ورزش همین‌طور است. هرچند خیلی سخت است اما سعی کردم با این واقعیت کنار بیایم. به‌هرحال من در تمام این سال‌ها روزهای قشنگی هم داشته‌ام که نباید آنها را فراموش کنم. برای اینکه مجددا تلاش کنم و برگردم تا پایان شیرینی داشته باشم، باید مجددا زندگی‌ام را هزینه کنم.
 
‌به مربیگری فکر نمی‌کنید؟ که حداقل به این بهانه دوباره به تشک کشتی برگردید؟
 
نه؛ می‌خواهم تا مدت‌ها از کشتی دور باشم.
منبع : فردا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین