تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
plusresetminus
حزب الله : مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از کاشت چهار هزار اصله نهال در آرامستان جامع استان البرز خبر داد و افزود: این نهال ها همزمان با هفته درختکاری کاشته می شود.
۰
کد مطلب : ۱۰۷۶۷۳
4 هزار اصله نهال در آرامستان جامع البرز کاشته می شود

 
 
  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامرضا رضوانی در بازدید غفور قاسم پور و سعید فیروزگاه، اعضای شورای اسلامی شهر کرج از آرامستان بهشت علی (ع) به پیشرفت عملیات اجرایی در این آرامستان اشاره و بیان کرد: فاز اول این آرامستان در حال اجرا است و در آینده ای نزدیک به اتمام می رسد.

این مسئول در خصوص المان سردرب اصلی آرامستان گفت: چند طرح برای این المان از سوی طراحان حرفه ای پیشنهاد شده که پس از انتخاب طرح اصلی، المان مذکور در سر درب اصلی آرمستان جامع استان البرز نصب می شود.

مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری کرج در زمینه نامگذاری آرامستان مذکور اظهار داشت: این آرامستان همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر، با عنوان بهشت علی (ع) نامگذاری شد.

رضوانی با بیان اینکه تاکنون دیوار کشی و نقاشی دیواری در آرامستان بهشت علی (ع) اجرایی شده است، مساحت عملیات مذکور را به ترتیب 9 هزار و 7 هزار متر ذکر و عنوان کرد: نمای بیرونی دیوارها با اسماء الهی نقاشی و مزین شدند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام عملیات نقشه کشی برای قطعه بندی قبور یاد کرد و با اشاره به اینکه این نقشه کشی به منظور تعیین تعداد طبقات و محل قرار گیری قبور در پی قطعه بندی تهیه شده بود، عنوان کرد: عملیات حفر قبر در حال انجام بوده و تا کنون حدود 500 قبر دو طبقه در آرامستان حفر شده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ریزی و جدول کشی به عنوان دیگر اقدامات عمرانی سازمان در آرامستان جامع البرز گفت: آسفالت ریزی برخی خیابان های اصلی به اتمام رسیده و فاز اول جدول کشی نیز مراحل پایانی را طی می کند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین