تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
plusresetminus
حزب الله : محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج در پیامی اول مهر روز بازگشایی مدارس را به دانش آموزان و دانشجویان تبریک گفت.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۷۷۴
پیام تبریک سرپرست شهرداری کرج به مناسبت آغاز ماه مهر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک به دانش آموزان و دانشجویان باید قدردان معلمانی باشیم که از جان و دل مایه می گذارند تا  انسان‌هایی عالم، خلاق و پایبند به ارزش‌ها و اخلاق  را تربیت کنند.
 
متن پیام سرپرست شهرداری کرج به شرح ذیل است؛
 
طلوع خورشید علم آموزی در اولین روز ماه مهربانی  یادآور شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم، تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهرماه  تلاش، مهارت و تفکر دست به دست می‌دهند تا شاه راهی به سمت دروازه‌های علم باز کنند.
 
تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس  به عنوان تابلوی مقاومت، ایثار و شهامت بیانگر این پیام است که تخصص و تعهد باید کنار هم باشند تا انسان و انسانیت در مسیر درست حرکت کند. چه لاله های دلسوخته ای بودند که در هشت سال دفاع مقدس از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهامت رجعت کرده تا درس آزادگی را معنا ببخشند .
 
از تمامی دانش آموزان و دانشجویان پرتلاش کشور به ویژه علم آموزان ایران کوچک  انتظار می رود قدردان لحظه لحظه این دوران طلایی باشند و به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در مسیر دانایی گام بردارند.
 
امیدوارم با توکل به خدا و باهمفکری و همدلی تلاشگران و صاحب نظران عرصه تعلیم وتربیت، زمینه عزت ، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان بیش از پیش فراهم شود.
 
 
محمدرضا احمدی نژاد
سرپرست شهرداری کرج
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین