تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
plusresetminus
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: پس از 9 شب متوالی اجرا، اولین جشنواره تابستانه خنده در تالار شهیدان نژادفلاح کرج شب گذشته به کار خود پایان داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۵۷۹
اولین جشنواره تابستانه خنده با استقبال بی نظیر شهروندان کرجی پایان یافت

 

 

احمد خیری در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از 19 الی 27 مرداد ماه سال جاری اولین جشنواره تابستانه خنده را در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار کرد که این جشنوار با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج افزود: این جشنواره در راستای توسعه نشاط اسلامی در جامعه و استفاده شهروندان از برنامه های غنی فرهنگی از سوی این معاونت اجتماعی برگزار شد و طی 9 شب اجرای آن، بیش از هشت هزار شهروند شرکت کردند و از برنامه های ارائه شده بهره مند شدند.

خیری با اشاره به اینکه در این جشنواره تعدادی از کمدین های کشور و هنرمندان نامی صدا و سیما حضور داشتند، ادامه داد: آموزش های کوتاه مدت شهروندی از دیگر بخش های این جشنواره بود که به افزایش سطح آگاهی های عمومی مردم کمک کرد.

این مسئول از پخش کلیپ های آموزشی در این جشنواره، ویژه شهروندان در سنین مختلف اعم از بزرگسالان و کودکان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره هر شب یک سخنران علمی حضور یافت و به ارائه نکات آموزشی در راستای حقوق شهروندی پرداخت.

احمد خیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج این مطلب را عنوان کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از 19 الی 27 مرداد ماه سال جاری اولین جشنواره تابستانه خنده را در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار کرد که این جشنوار با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج افزود: این جشنواره در راستای توسعه نشاط اسلامی در جامعه و استفاده شهروندان از برنامه های غنی فرهنگی از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار و طی 9 شب اجرای آن بیش از هشت هزار شهروند در آن شرکت کردند و از برنامه های ارائه شده بهره بردند.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره تعدادی از کمدین های کشور و هنرمندان نامی صدا و سیما حضور داشتند، ادامه داد: آموزش های کوتاه مدت شهروندی از دیگر بخشهای این جشنواره بود که به افزایش سطح آگاهی های عمومی مردم کمک کرد.

این مسئول از پخش کلیپ های آموزشی در این جشنواره ویژه شهروندان در سنین مختلف اعم از بزرگسالان و کودکان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره هر شب یک سخنران علمی حضور یافت و به ارائه نکات آموزشی در راستای حقوق شهروندی پرداخت.

خیری در پایان اعلام کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی که سطح آگاهی های شهروندان را ارتقا می دهد، از برنامه های اصلی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج است که در آینده نیز شاهد برگزاری چنین برنامه هایی خواهیم بود.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین