تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس با دلاورمردی خود موجب زنده نگاه داشتن اسلام و انقلاب شدند، گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی با تکیه بر الطاف الهی، اتحاد، استقامت و همبستگی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۷۶
از خودگذشتگی رزمندگان سبب بقای اسلام و انقلاب شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا احمدی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس یادآور ایستادگی و مقاومت مردمانی است که برای صیانت و حفاظت از این  آب و خاک در جبهه حق علیه باطل جانانه نبرد کردند.
 
وی با بیان اینکه ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ویژگی بارز رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود، افزود: از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگاه داشتن اسلام و انقلاب شد، این ایام فرصت مغتنمی است تا ملت ولایت مدار ایران باری دیگر خاطرات دلاوردی فرزندان خود در آن ایام را مرور کنند.
 
سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله با تکیه بر الطاف الهی، اتحاد، استقامت و همبستگی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و بعد از گذشت 4 دهه همچنان در این مسیر ثابت قدم مانده است.
 
احمدی نژاد در پایان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و سوگواری شهادت امام حسین(ع)، گفت: توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان نعمت بزرگی است که امیدوارم نصیب همگان شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین