تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
با افزایش بودجه اغلب شهرداری‌ها؛

مشکلات کلانشهرهای کشور با سرعت بیشتری حل می‌شود

حزب الله: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از حضور مدیریت شهری کرج در مناطق سیل زده جهت امدادرسانی به آسیب دیدگان تقدیر کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۵۱۷۱
مشکلات کلانشهرهای کشور با سرعت بیشتری حل می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از حضور مدیریت شهری کرج در مناطق سیل زده جهت امدادرسانی به آسیب دیدگان تقدیر کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی جمالی نژاد در جلسه شورای اداری البرز که  عصر در استانداری البرز برگزار شد گفت: بودجه سال جاری شهرداری‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در صورت تحقق آنها بسیاری از مشکلات کلانشهرهای کشور مرتفع خواهد شد.
 
وی با اشاره به وقوع بحران سیل در برخی از استان‌های کشور در ایام ابتدایی سال ادامه داد: باید برای قبل، حین و بعد از بحران خود را آماده و با مدیریت درست و به موقع تا جایی که امکان دارد از وقوع خسارات مالی و جانی جلوگیری کنیم.
 
جمالی نژاد خاطر نشان کرد: در روزهای ابتدایی سال ۲۴ استان کشور درگیر سیل شدند و برخی از آنها به شدت آسیب دیدند.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم چهارچوب و برنامه‌ای که برای بازسازی مناطق سیل زده اعلام شده به درستی اجرایی شود چون اینکار نقش به سزایی در رضایت مندی و بالا رفتن امید مردم به مسئولان خواهدداشت.
 
این مسئول توضیح داد: امیدوارم چهارچوب و برنامه‌ای که برای بازسازی مناطق سیل زده اعلام شده به درستی اجرایی شود چون اینکار نقش به سزایی در رضایت مندی و بالا رفتن امید مردم به مسئولان خواهد داشت.
 
جمالی نژاد در پایان گفت: در جریان امداد رسانی به سیل زدگان حضور استان البرز از جمله مدیریت شهری کرج در مناطق آسیب دیده پررنگ بود و این نشان دهنده حس بالای نوع دوستی مردم و مسئولان این استان است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین