تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
plusresetminus
حزب الله : یک قاضی فدرال صدور حکم مایک فلین، اولین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ را به تعویق انداخته و البته هشدار داده که نمی‌تواند تضمین کند فلین به حبس محکوم نخواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۷۶
دور حکم برای اولین مشاور امنیت ملی ترامپ عقب افتاد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، قاضی ایمت سالیوان جرایم مایک فلین را بسیار جدی توصیف کرد و گفت که نمی‌تواند انزجار خود را از آن پنهان کند.
 
اولین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ به دروغ‌گویی در مورد تماس‌هایش با سفیر وقت روسیه در واشنگتن و لابی‌گری برای ترکیه متهم است.
 
قاضی سالیوان خطاب به فلین گفت: تو در تمام مدتی که مشاور امنیت ملی بودی، عامل غیرمجاز یک کشور خارجی هم بودی. تو کشورت را فروختی.
 
این قاضی جلسه صدور حکم را به روز ۱۳ مارس ۲۰۱۹ موکول کرد و در عمل سه ماه به متهم فرصت داد که توافق خود با دفتر بازرس ویژه پرونده ترامپ-روسیه را نهایی کند. او در عین حال هشدار داد که نمی‌تواند تضمین دهد که برای مایک فلین حکم زندان صادر نخواهد کرد.
 
این در حالی است که دفتر رابرت مولر، بازرس ویژه اخیرا توصیه کرده بود که لازم نیست مایک فلین حبس بگیرد زیرا او در روند تحقیقات همکاری زیادی داشته است.
 
تصمیم مولر در مورد مجازات مایک فلین در یادداشتی برای یک قاضی ناظر بر حکم مجازات ذکر شد. او می گوید که مایک فلین در تحقیقات متعدد کمک کرده و همچنین اطلاعاتی در مورد هماهنگی میان دولت روسیه و کمپین ترامپ ارائه داده است.
 
تصور می‌شد که جزئیات این همکاری‌ها در یادداشت مولر ذکر شود اما در این سند آمده است، به دلیل ماهیت حساس اطلاعات مربوط به تحقیقاتی که ادامه دارد، بخش‌هایی از آن باید محرمانه بماند.
 
به گزارش بی‌بی‌سی، مایک فلین فقط برای ۲۳ روز مشاور امنیت ملی ترامپ بود. دولت جدید در ماه ژانویه ۲۰۱۷ سر کار آمد و فلین در ماه فوریه کنار رفت.
 
پس از انتصاب او در این سمت فاش شد که او پیش از سر کار آمدن دولت ترامپ در مورد برداشتن تحریم‌های آمریکا علیه روسیه با سفیر مسکو در واشنگتن صحبت کرده بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین