تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
plusresetminus
حزب الله : سومین رویداد فرهنگی اجتماعی "گپ"با موضوع فیلم، رویا و زندگی با سخنرانی رحیم خستو عضو شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۳۷۷
فیلم " رویا و زندگی " در سومین رویداد گپ نقد و بررسی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عصر روز گذشته 27 دی ماه سال جاری، رویداد  فرهنگی اجتماعی "گپ" برای سومین بار با حضور عباس زارع و رحیم خستو نمایندگان مردم در پارلمان شهری این کلانشهر و علاقمندان در محل تالار شهیدان نژاد فلاح، سالن ملاصدرا برگزار شد.
 
موضوع این ماه رویداد "گپ"، فیلم، رویا و زندگی بود که رحیم خستو عضو شورای اسلامی شهر کرج و دارای دکترای تخصصی در رشته علوم سیاسی به عنوان راوی به بیان خلاقانه و ناب ایده ها و تجربه هایش برای حضار و علاقمندان پرداخت.
 
خستو گفت: سینما می تواند مسیر زندگی هر شخص را تغییر دهد و با چوب جادویی اش انسان ها را سحر و جذب کند؛ وی در ادامه از تجربیات دوران نوجوانی و جوانی خویش گفت و ادامه داد: روزمرگی، کوته فکری و نداشتن رویا یکی از دغدغه های این روزهای ماست و ما با من نمیتوانم تو نمی توانی ها از آمال هایمان هر روز دور تر می شویم.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: سینما می تواند بهانه خوبی برای صحبت کردن و گپ زدن باشد؛ می تواند امید آفرین باشد. متاسفانه در سینمای ایران امید آفرینی نقش کمرنگی دارد که باید به این مهم توجه بیشتری شود.
 
گفتنی است رویداد فرهنگی اجتماعی "گپ" برای اولین بار در 24 آبان ماه سال جاری برگزار شد؛ راوی این رویداد، اردشیر رستمی، " طراح، کاریکاتوریست، نویسنده و باز‌یگر سینما و تلویزیون بود که با بیانی شیوا، افکار فرهنگی و اشعار زیبایش را برای علاقمندان و حاضران بیان کرد و سرود.
 
دومین رویداد فرهنگی اجتماعی "گپ"، چهارشنبه ۲۹ آذر ماه سال 96، با حضور محمد درویش، روزنامه نگار، کویر شناس اهل ایران و از فعالان اجتماعی برجسته محیط زیست و از بنیانگذاران مدرس طبیعت در ایران برگزار شد.
 
رویداد "گپ"، آخرین چهارشنبه هر ماه با حضور فعالان اجتماعی و صاحب نظران فرهنگی به عنوان سخنرانِ میهمانِ در کرج برگزار می شود تا تجربه های ناب خود را با علاقمندان به اشتراک بگذارند؛ موضوعات سخنرانی این رویداد نیز، پیرامون فرهنگ خانواده است که به صورتی کوتاه و خلاقانه ارایه می شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین