تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
plusresetminus
نخستین روزهای حضور بازماندگان گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی، کنجکاوی رسانه‌های محلی این کشور را برانگیخته است.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۳۷۸
نخستین تصاویر از زندگی منافقین در رسانه‌های آلبانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اعضای گروهک ترور و نفاق به تدریج در می یابند که کشور آلبانی مانند عراق نیست که بتوانند مقابل رسانه ها، پلیس و افکار عمومی آن به سادگی تحرک کنند و باید شاهد اقدامات و واکنش آتی محافل این کشور نسبت به این سازمان تروریستی باشند.

با ورود منافقین به کشور متلاطم آلبانی به عنوان یکی از محمل های گروه های مافیایی و تروریستی در اروپا، رسانه های محلی این کشور به سراغ اعضای نفاق رفته و تصمیم به فیلم برداری و تصویر برداری از آنان گرفته اند.

چند نکته در زمینۀ تصاویر و فیلم های منتشر شده در رسانه های آلبانی قابل تامل به نظر می رسد که به آنها می پردازیم:

- نمایش کاملی از زندگی پادگانی و فرقه گرایانه از منافقین؛ این مسئله با توجه به ساختار سازمان به هیچ عنوان حل شدنی نیست و این سوال دائمی را در افکار عمومی آلبانی ایجاد خواهد کرد که چنین گروهکی با ماهیت نظامی چرا وارد این کشور شده اند؟!

- برخی عناصر منافقین مصاحبه اعضا با رسانه های آلبانی را خطرناک قلمداد کرده اند و علت عدم مصاحبه را نمایش تصویرشان برای خانواده هایشان در ایران مطرح نموده اند.

- زندگی منافقین بصورت "غیر خانوادگی" آن هم در سازمانی که ادعای "سیاسی نمایی" دارد نیز از سوالاتی است که در افکار عمومی آلبانی مطرح خواهد بود، در این راستا حضور خانواده اعضای فریب خورده سازمان نفاق در ماه های آتی می تواند در شناخت ماهیت این فرقه کمک شایانی نماید.

- منافقین باید بدانند که کشور آلیانی مانند عراق نیست که بتوانند مقابل رسانه ها، پلیس و افکار عمومی آن به سادگی تحرک کنند و باید شاهد اقدامات و واکنش های آتی محافل سیاسی اجتماعیِ این کشور نسبت به این سازمان تروریستی باشند.
منبع : دیده بان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین