تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
plusresetminus
حزب الله : جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سخنرانی ترامپ حاکی از تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ و نشان‌دهنده فروپاشی منطقی آمریکا است.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۳۷۵
سخنان ترامپ نشان دهنده قدرت ایران و فروپاشی منطقی آمریکاست
 

 

                       
                        

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین سلامی صبح امروز در هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز درحال برگزاری است، گفت: ما در یک جنگ اعتقادی و فرهنگی عظیمی به سرمی‌بریم. جهان متحول شده است. عصر حاضر را عصر ارتباط کامل در زمان حقیقی می‌نامند.

وی ادامه داد: دشمنان ما متوجه شده‌اند که با اشغال نظامی، حصر اقتصادی، انزوای سیاسی و  تهدید نمی‌توانند این حرکت عظیم انقلاب اسلامی را که تجلی‌بخش نور خداوند بر عالم است، متوقف کنند.

سلامی بیان کرد: دشمنان به یک نتیجه روشن رسیده‌اند و آن این است که اگر بتوانند جوامع اسلامی را از دین تهی کنند، آن‌گاه می‌توانند بر عالم اسلام مسلط شوند و دشمنان این واقعیت را درک کرده‌اند که هرعملی در خارج و در میدان، بازتاب و پژواکی‌است از یک حقیقت و واقعیت ذهنی.

وی افزود: هرانسان و جامعه‌ای بر اساس شاکله درونی و ساختمان‌ معنابخش ذهنی عمل می‌کند. دشمن امروز دقیقا الگوی اجازه‌ندادن به تعقل و ندیدن و نشنیدن را در جامعه ما پیاده می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تشریح کرد: امروزغربی‌ها به دنبال پاسخگویی به این سوال هستند که آمریکا چگونه می‌تواند دل‌ها و ذهن‌های مسلمانان را فتح کند تا مسلمانان درعین حال که قلب دارند تعقل و تفکر نکنند و درعین حال که چشم دارند، نبینند و درعین حال که گوش دارند نشوند.

وی همچنین گفت: طبق عقیده غربی‌ها اگر بخواهیم جامعه‌ای را تغییر دهیم یک عنصر از این ساختمان معنابخش درونی را باید تغییر دهیم و این الگوی جنگ نرم غرب است و معتقدم رسالت روحانیت معز امتداد رسالت انبیای الهی است و در این برهه زمانی حساس‌تر از گذشته است.

وی اعلام کرد: فقط عالمان عامل ما هستند که می‌توانند پرچمدار سعادت و عزت و کرامت و آزادی و شرف و منزلت مسلمانان باشند. این روحانیت است که روح جهاد را برای مقابله دشمنان خدا در جامعه منتشر می‌کند.

سردار اسلامی صبحت‌های خود را اینگونه ادامه داد: هر عالم ستاره‌ای است درخشان در سپهر هدایت این امت، نقطه کانونی سپهر درخشان ستارگان معرفت، ولی فقیه است؛ تنها ستاره‌ای در آسمان که انسان با نگاه به آن راه را گم نمی‌کند. همه ستارگان در هر لحظه‌ای از شب در نقطه‌ای از آسمان هستند تنها یک‌ستاره در آسمان است که روی محور عمودی زمین قرار دارد و در تمام طول شب فقط یک جهت را نشان می‌دهد و آن رهبر مقتدر ماست.

جانشین فرمانده سپاه خبر داد: سالانه در آمریکا براساس آمارهای رسمی منتشر شده ۳۸ هزار جوان به دلیل بحران شخصیت خودکشی می‌کنند و به ازای خودکشی هرنوجوان ۵۰ جوان در جستجوی راهی برای خودکشی هستند.

 سلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تحولات امروز جهان و انقلاب اسلامی گفت: حقیقت آن است که اسلام حاکمیت تشکیل داده است و امروز به یک قطب عظیمی از قدرت در جهان تبدیل شده و موضوع محوری جهان امروز اسلام است و به همین دلیل برای خاموش کردن نور خدا همه قدرت‌های شیطانی دست به دست هم داده‌اند تا از ظهور یک قدرت جدید به نام اسلام جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: نظام ساخته قدرت‌ها در عالم درحال فروپاشی به دست اسلام است و ما در این فضای تقابل راهبردی که بین دنیا و جهان اسلام در پرتو انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، جهاد سختی را پشت سر گذاشته و هنوز هم در میادین سختی از جهاد درگیریم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز جبهه‌های وسیعی علیه دشمنان خدا گشوده شده است، روزگاری آن‌ها تلاش داشتند تا تمرکز قوا را بر قلب این تحول یعنی جهان اسلام بنا بگذارند. جنگ را به درون خیابان‌های ما کشاندند و ما را در انزوای سیاسی قرار دهند.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن در طول چهار دهه در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت، دفاع، عملیات روانی و عمل اجتماعی فعالیت کرده است گفت: در طول این ۴ دهه دنیای استکبار به شکل متحد بی‌وقفه تمام ظرفیت ممکن را برای معکوس‌سازی روند گسترش اسلام به کار گرفته‌اند اما هرچه بیش‌تر تلاش کردند کمتر نتیجه گرفتند.

وی عنوان کرد: اگر جنگ نبود الان به عنوان سپاه عده‌ای تفنگ به دست در درون پایگاه‌های کوچک قرار داشتیم و قدرت تولید نمی‌کردیم و ضرورتی برای ایجاد موشک نمی‌دیدیم.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: دشمن بزرگ یک موهبت الهی است همانگونه که رهبر بزرگ یک موهبت الهی است و ما از همه بهره‌مند بودیم و اگر دشمن ما فضای سوریه و عراق را به هم نریخته بود آیا می‌توانستیم به این وضوح نقش ایفا کنیم و دشمنان را به حاشیه سیاست‌های منطقه‌ای برانیم؟

وی با بیان اینکه جوان ایرانی امروز موشک تولید می‌کند گفت: اینکه چیزی جز فهرست شکست‌های آمریکا در ابتدای سخنان ترامپ نشنیدیم، نمونه‌ای از قدرت مهارنشدنی اسلام است.

سردار سلامی درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: در متن سخنرانی، ترامپ ۲۰ دقیقه سیاست‌های خارجی خود را درمورد ایران اعلام می‌کند و این حاکی از تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ است و این سخنرانی نشان‌دهنده فروپاشی منطقی آمریکا بود.

وی سخنان خود را اینگونه پایان داد: امروز آنقدر قدرت داریم که می‌توانیم با اطمینان بایستیم و یک الگوی جهان‌پسند ارائه کنیم که هم می‌جنگد هم محاصره می‌شود اما پیشرفت می‌کند. جمع این‌ها در فضایی جز اسلام، ممکن نیست.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین