تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
plusresetminus
حزب الله : شهردار منتخب کرج نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را مظهر صلابت، قدرت و افتخار دانست.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۰۷۷
جوان مظهر توانمندی و خلاقیت است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان البرز و شهر کرج در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا، افزود: از دیرباز تاکنون و از جوادی ها و سلیمانی ها و یاری ها و حیدری ها گرفته تا کرمی ها و کریمی ها و نوری ها و علیزاده ها و ایزدیارها؛ کرج مهدِ نوجوانان و جوانان و قهرمانانی بوده که همواره با موفقیت های خود نام این شهر را بلند آوازه کرده اند. 
 
وی ادامه داد: این جوانان چه در روزهای جنگ تحمیلی و چه در ایام پس از آن در میدان های گوناگون به ویژه رقابت های ورزشی اثرگذار بوده و پرچم سه رنگِ ایران عزیز را بر بلندای اقتدار و ایمان برافراشته اند.   
 
شهردار منتخب کرج به کسب شش مدال طلا و یک نقره شاهین ایزدیار در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: شاهین ایزدیار یک نمونه کوچک از تجلی ایمان و اراده و تلاش جوانان غیور کشورمان است که با شجاعت تمام، نگاه ها را به خود معطوف کرد. 
 
کمالی زاده با بیان آن که سرمایه های کرج در همه حوزه ها از ورزش گرفته تا سیاست و اقتصاد و فرهنگ و هنر تمام ناشدنی است؛ تاکید کرد: این اتفاق مبارک نیازمند ایجاد ساز و کاری مناسب برای توسعه ایران کوچک و استفاده از پتانسیل و ظرفیت آنان برای رشدی شتاب گونه است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین