تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
plusresetminus
حزب الله : روز ششم جشنواره فیلم فجر با اظهارات جالب بازیگران فیلم لانتوری، حضور غیرسینمایی ها در پردیس ملت و جمع شدن فرش قرمز بادیگارد همراه بود.
۰
کد مطلب : ۱۰۶۱۷۹
از افتخار «لانتوری» شدن تا «بادیگارد» بدون ابراهیم
 
  •  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روز ششم سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر در سینماملت با حاشیه هایی همراه بود.

 

*  متواضعانه «ایستاده در غبار»

فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که جزو برترین های تا کنون آرای مردمی است در کمال آرامش و در سکوت محض تماشاگران در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد و همه حرف مهدویان را که در فرش قرمز گفته بود این فیلم ساختار روایی متفاوت و سبک و شیوه جدید در ارائه دارد را تایید می کردند و جالب بود که این مستند بازسازی آن قدر کشش داشت که تماشاگران مردی متواضعانه «ایستاده در غبار» را خیلی شفاف به تماشا بنشینند و تا پایان فیلم حوصله شان که سر نرود، سر صبر بیاین برای شناختن احمد متوسلیان های دیگر.

 

* محیط زیست، شورای شهری ها، بهداشت و درمان؛ همه این سینمایی‌ها

روز ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت شاهد حضور افراد بی شمار و سینما دوستی بود که در حوزه کلان در بخش های اکثرا جز هنر و سینما فعالیت می کنند، اما گویا علاقه شان به سینما و جشنواره کاخ مردمی غیرقابل انکار است. گرچه جز خبرنگاران و عکاسان، دیگر حاضران در پردیس ملت آن قدرها که این مسئولان به سینما و سینماگر علاقه داشتند به دیدن و حرف زدن با این میهمانان خاص کاخ مردمی رغبت نداشتند. 

 معصومه ابتکار؛ رئیس سازمان سینمایی، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهاب مرادی رییس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الله ایوبی معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، عبدالحسن مختاباد عضو شورای شهر، از جمله این افراد بودند. 

  

* وقتی با افتخار لانتوری می‌شوند

فرش قرمز فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان، با حضور نوید محمدزاده، بهرنگ علوی، مریم پالیزبان و عبدالله اسکندری در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر، پردیس ملت برگزار شد و رضا درمیشیان نمایش امشب فیلم را به عبدالله اسکندری تقدیم کرد. 

بهرنگ علوی از بازیگران فیلم لنتوری در این مراسم گفت: پدرم خیلی دوست داشت که من یک پزشک شوم اما نشدم ولی با افتخار یک لانتوری شدم! که این صحبت وی تشویق شدید حاضران در کنار فرش قرمز را در پی داشت.

نوید محمدزاده که بازیگری پر کار در جشنواره امسال است و البته حضورش در کاخ مردمی نیز در مراسم فرش قرمز فیلم هایش پر رنگ است برای دومین بار بعد فلیم خشم و هیاهو، این بار در مورد لانتوری گفت که امیدوارم با دیدن فیلم حالتان خوب شود، گرچه تا کنون این امیدواری نوید محمدزاده پس از دیدن فیلم ها ناامید شده است.

 

*باردیگارد آمد، ابراهیم نه!

 فرش قرمز فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، سومین فیلم جشنواره فیلم فجر در کاخ مردمی به دلیل عدم حضور کارگردان و عوامل برگزار نشد.

بنابراین گزارش تماشاگران مردمی بسیار زیادی برای دیدن حاتمی کیا و عوامل بادیگارد در کنار فرش قرمز منتظر بودند اما انتظار آن ها برای دیدن صاحبان بادیگارد بی نتیجه بود و کسی از عوامل نیامد.

به گزارش فارس، حاتمی کیا پیش از این گفته بود که به فرش قرمز اعتقادی ندارد و فرش قرمز برای او حرام است، اما جواب انتظار مردم در کاخ مردمی برای دیدن مردم را چه کسی خواهد داد؟ بیش از 1100 نفر تماشاگر تا پاسی از شب با دلخوری از کارگردان فیلم اما با اشتیاق به دیدن بادیگارد نشستند و به خاطر ازدحام جمعیت حتی پله های کنار صندلی ها در چهار سالن اصلی و سالن وی آی پی پر از تماشاگر بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین