تاریخ انتشارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله : منابع عراقی از پیشروی نیروهای امنیتی و مردمی از چند محور به سوی شهر الرمادی و هلاکت ده‌ها تروریست داعشی در ناحیه الشهابی در الکرمه و البوشهاب و شهر القائم در غرب این کشور در حملات زمینی و هوایی خبر دادند.
۰
کد مطلب : ۸۴۷۵۸
پیشروی نیروهای عراقی از چند محور به سوی الرمادی
 

در این بیانیه آمده است: بالگردهای ارتش عراق طی عملیاتی موفق در القائم موفق به هلاکت بیست تروریست داعشی شدند.

ارسال تجهیزات مدرن به پایگاه عین الاسد و البغدادی

این در حالی است که ناصر الغنام فرمانده عملیات الجزیره والبادیه اعلام کرد: تجهیزات نظامی کمکی که شامل سلاح های پیشرفته و مدرن است عصر روز گذشته به پایگاه عین الاسد و البغدادی در نود کیلومتری غرب الرمادی رسید.

وی افزود: هدف از ارسال این تجهیزات نظامی کمکی، تقویت نیروهای امنیتی موجود در منطقه است.

الغنام اعلام کرد: ستون های نظامی وابسته به فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه اقدام به برقراری امنیت مقادیر زیادی مواد غذایی به ناحیه البغدادی و حدیثه در 160 کیلومتری غرب الرمادی برای حمایت از بازارهای محلی کردند.

پیشروی نیروهای عراقی از چند محور به سوی الرمادی

یک افسر عالی رتبه عراقی اعلام کرد: نیروهای عراقی در  حال پیشروی به سوی شهر الرمادی از محورهای جنوبی و شرقی از ساعات اولیه بامداد شنبه هستند.مرحله دوم عملیات جمعه از محور شمال غربی و به ویژه منطقه الثرثار به سوی پل ژاپنی و در چارچوب پیشروی های نیروهای عراقی از سه محور به سوی الرمادی صورت می گرد و از محور شرقی و خیابان اصلی و محور جنوبی در مجاورت رود دجله پیشروی صورت می گیرد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین