تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
plusresetminus
من همیشه برای گل زدن آمادگی دارم و این را خیلی دوست دارم که بتوانم در کنار کمک به برد تیمم خودم هم گل بزنم. برای همین بعد از گلی که قربانی زد هم خیلی خوشحال شدم و در ادامه از گل‌هایی که خودم زدم هم خیلی خوشحالتر شدم.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۰۸۳
پشتک یعنی خیلی خیلی خوشحالم

 
سرور جپاروف در دیدار استقلال – سپاهان انتقام سختی از تیمی که یک نیم فصل او را به خدمت درآورد، گرفت. دو گلی که این بازیکن به نماینده اصفهان زد باعث شد تا استقلال در ادامه روزهای تلخ و ناکامی های اخیرش بار دیگر شکستی سنگین را متحمل شود. جپاروف درباره بازی اخیر استقلال و برنامه ای که در لیگ قهرمانان آسیا نصیب این تیم شده حرف زد و معتقد بود استقلال در هر دو لیگ داخلی و آسیایی روزهای درخشانی را پیش رو دارد.
 
 
 
بردید و خوب هم بردید؟
- خیلی وقت بود که منتظر این برد بودیم و دل مان می خواست حریف روبرویی مان را با همان نتیجه ای که دوست داریم شکست بدهیم.
 
 
یعنی می خواهید همه را سه بر صفر شکست بدهید؟
- به هر حال ما از سه، چهار بازی قبل به این طرف، حتی از دربی که با تیم پرسپولیس داشتیم در همه مسابقات تیم برتر میدان بودیم. این را من نمی گویم. بلکه آنالیز بازی های تیم مان را که دیدم عنوان می کنم. ما فقط بدشانسی می آوردیم و نمی توانستیم ضربات آخر را به گل تبدیل کنیم. ما در دیدار با گسترش فولاد دو گل زدیم ولی دو، سه گل هم نزدیم. در بازی با پیکان چند موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشدند! به هر حال فکر می کنم فاصله فوتبال ما با حریفان مان آن چیزی نبود که تا پیش از این نشان می دادیم.
 
بازی با سپاهان چطور بود؟
- یک فوتبال خوب بازی کردیم. نکته این بود که ما می دانستیم از چه طریق رودرروی این حریف باید به گل برسیم و این کار را هم کردیم. نمی خواهم درباره تیم سپاهان اظهار نظر کنم چون برای این تیم و مسئولان باشگاهش احترام قایل هستم. سپاهان باشگاه حرفه ای است و من در مدتی که فصل قبل در این تیم بودم به خوبی این را متوجه شدم. اما خب فوتبال همین است.
 
 
 کسی انتظار گلزنی ات را نداشت! خودت چطور ؟
- من همیشه برای گل زدن آمادگی دارم و این را خیلی دوست دارم که بتوانم در کنار کمک به برد تیمم خودم هم گل بزنم. برای همین بعد از گلی که قربانی زد هم خیلی خوشحال شدم و در ادامه از گلهایی که خودم زدم هم خیلی خوشحالتر شدم.
 
 
 برای همین پشتک زدی؟
- این هم نشان دهنده همین بود که من خیلی خیلی خوشحالم. به هر حال می توانستم احساس خودم را از این طریق نشان بدهم و این کار را کردم.
 
 
 از آمادگی بالای بدنی هم برخورداری؟
- سن یک عدد است و من بارها این را گفته ام. وقتی سالم زندگی کنید و حرفه ای باشید این موضوع پدید می آید که با بدنی سرحال زندگی می کنید.
 
 
 سپاهان خیلی بد بود یا شما خیلی خوب بودید؟
- من درباره حریف حرفی نمی زنم و برای شان احترام قایل هستم. کارشناسان درباره نوع بازی تیم ها حرف می زنند. ما در نیمه اول خیلی بهتر بودیم و البته طبیعی هم بود. ما میزبان بودیم و می خواستیم در تهران بالاخره به نتیجه زحمات مان دست پیدا کنیم. ما باید برنده می شدیم و این راهی نداشت غیر از اینکه خوب حمله کنیم و تیم مقابل را تحت فشار بگذاریم. خوب شد که زود به گل رسیدیم. شاید اگر باز هم در آن روز این موضوع دیر می شد در زدن گل های بعدی کارمان گره می خورد. همان اتفاقی که همه منتظرش بودند در بازی با سپاهان رخ داد. ما به موقع گل زدیم و انرژی بچه ها درست تخلیه شد.
 
 پس شما بهتر بودید؟
- فکر کنم ما در نیمه اول بهتر بودیم و در نیمه دوم سپاهان را اداره کردیم. البته باز هم می شد گل بزنیم ولی بیشتر تمرکز تیم روی گل نخوردن بود. البته سپاهان هم تا پایان بازی چند موقعیت خطرناک روی دروازه ما داشت که ما نگذاشتیم به گل برسند و دروازه بان مان به خوبی عمل کرد. این برد را باید مدیون بازی همه نفرات تیم باشیم نه فقط یکی دو نفر. همه در این بازی خوب بودند و نتیجه اش را هم دیدیم.
 
 
بردهای تان ادامه خواهد داشت، یا...؟
- ...به شخصه دوست داشتم بازی های مان تعطیل نمی شد تا باز هم ادامه می دادیم. الان تیم ما در شرایط روحی خوبی بود که لیگ برای ما با همین شکل ادامه پیدا کند ولی متأسفانه این ممکن نشد چون لیگ تعطیل شد. حتم دارم اگر لیگ وقفه نمی خورد ما باز هم به این روند ادامه می دادیم. البته شفر مربی باتجربه و باهوشی است و می داند چطور تیم را به همین وضعیت حفظ کند. گرچه کار سختی است.
 
 
 تو خیلی در این باره حرف می زدی که استقلال از این روزها فاصله می گیرد. الان حرفت اثبات شده است؟
- هنوز نه! ما باید دو، سه بازی پشت هم برنده شویم. این هم دور از دسترس نیست. آن شب بعد از بازی وقتی با دوستانم خداحافظی می کردم این را به وضوح می توانستم حس کنم. من در لیگ های بزرگ و مهمی بازی کرده ام. فوتبال خودش به تیم ها می فهماند که خوب بودید یا نه. آن شب که بازیکنان تیم به خانه می رفتند بهترین وضعیت روحی در همه این مدت را داشتند که با آنها در تمرینات و اردوهای مسابقاتی مان بودم. این یعنی حس رضایتمندی بازیکنان از نتیجه ای که گرفتیم. با ادامه این روند ما باید در پایان هر بازی با همین وضعیت به خانه برویم و هوادار هم از ما این انتظار را دارد.
 
 
 فکر می کنی به بالای جدول برگردید؟
- ما با تیم چهارم و سوم تنها دو برد اختلاف داریم تا به رده زیر 5 و 4 برسیم. حتما این اتفاق می افتد. ما باید از همه بازی های دور رفت که امتیاز دادیم امتیاز بگیریم و این یعنی بالا رفتن.
 
 
 جام حذفی هم در پیش است! آنجا چه می کنید؟
- ما 2 بازی تا فینال فاصله داریم و این روحیه و شرایط در بهترین روزها به استقلال رسید. حتما برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنیم و البته هیچ تیم را هم دست کم نمی گیریم.
منبع : فردا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین