تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
plusresetminus
حزب الله: شاخص کل بورس با ثبت رشد بی‌سابقه خود از ابتدای پاییز با افزایش ۲۶۴ واحدی به رقم ۷۲ هزار و ۲۸۱ واحد رسید که مپنا، کشتیرانی و مخابرات و ایران‌خودرو بیشترین تأثیر مثبت را گذاشتند.
۰
کد مطلب : ۶۶۷۵۸
رشد پاییزی بورس
 
  •  
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،ثبت بیشترین میزان رشد شاخص از ابتدای پاییز امروز با افزایش 264 واحدی رقم خورد و به این ترتیب شاخص کل در رقم 72 هزار و 281 واحد تثبیت شد.

بر اساس این گزارش، معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران در اکثر نمادها به صورت متعادل پیگیری شد، اما در ساعت پایانی اکثر نمادها با صف خرید و افزایش فشار تقاضا همراه شدند، به طوری که مدیر پروژه‌ نیروگاهی، ایران خودرو، مخابرات، کشتیرانی و سایپا با صف خرید به کار خود پایان دادند.

بر اساس این گزارش، در جریان معاملات امروز مپنا، گروه بهمن، رادیاتور، زامیاد، سرمایه‌گذاری سایپا، سیمان شرق و ماشین‌سازی اراک برترین تقاضای سهامداران را به خود اختصاص دادند و به دنبال آن سیمان ارومیه، توریستی و رفاهی آبادگران، قند نقش جهان، تولیدی مهرام، ایرکاپارت صنعت، کابل ایران و نوسازی و ساختمان بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

در جریان امروز بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات هم رکورد زد و با دادوستد بیش از 617 میلیون برگ سهم به 190 میلیارد تومان نزدیک شد. در فرابورس هم بیش از 247 میلیون برگ سهم به ارزش تقریبی 75 میلیارد تومان معامله شد.

شاخص فرابورس هم با روندی افزایشی 828 واحدی شد که ذوب آهن اصفهان، بانک گردشگری، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی جم، فولاد ارفع و بانک ایران زمین بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

در این بازار اوراق حق تقدم تسهیلات خرید مسکن با روندی کاهشی به کمتر از 95 هزار تومان در هر سررسید ثبت شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین