تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
plusresetminus
امشب اگر پرسپولیس شب سرنوشت‌سازی در آسیا دارد، استقلالی‌ها هم در لیگ ایران مسابقه حساسی را پشت‌سر خواهند گذاشت. آبی‌پوشان تهرانی لیگ را خیلی بد آغاز کرده‌اند از 4 بازی فقط 4 امتیاز گرفته‌اند. هواداران استقلال بعد از باخت هفته پیش به سایپا نیمچه اعتراضی به علیرضا منصوریان سرمربی تیم انجام دادند و این در واقع زنگ خطری برای مربی است که ادعا می‌کند تا سال 1403 تیمش ابرقدرت آسیا خواهد بود. منصوریان و برخی از بازیکنان استقلال از جمله مجتبی جباری با قاطعیت از قهرمانی تیم‌شان در این فصل سخن می‌گویند بنابراین شاگردان منصوریان باید با یک پیروزی قاطع در میدان هم نشان بدهند در مسیر قهرمانی گام برمی‌دارند.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۸۷
شروع شمارش معکوس برای منصوریان
                   
 

منصوریان برای گرفتن رای اعتماد دوباره هیات‌مدیره خودش در جلسه شرکت کرد و البته حکم ابقای خود را هم گرفت اما کیست که نداند جدی‌ترین حمایت‌ها هم بعد از ناکامی و از دست رفتن نتیجه خیلی زود رنگ می‌بازند. اعضای هیات‌مدیره مذاکره با مربیان خارجی را رد کردند اما همه آنها از قولی گفتند که منصوریان درجمع ایشان داده است و آن بازگشت تیم به جاده موفقیت است اتفاقی که باید استارت آن از همین بازی بخورد وگرنه قطعا زمان برای بازگشت بسیار اندک خواهد بود. زمانی عضو هیات‌مدیره باشگاه درخصوص اینکه گفته می‌شود هیات‌مدیره از عملکرد تیم راضی نیست، گفت:«نتایج قطعا مورد قبول ما نیست، ولی جمع‌بندی دیروز ما این بود که از وی در ادامه راه حمایت کنیم.» عضو هیات‌مدیره درخصوص اولتیماتوم به منصوریان گفت: «ما اولتیماتومی در مورد 2 بازی آینده به منصوریان ندادیم. ضمن آنکه در دو بازی قبل یک گل و یک پنالتی ما را نگرفتند به این جمع‌بندی رسیدیم که با حمایت از منصوریان نتیجه کار را در ادامه ببینیم.»

پدیده 5 امتیازی هم در رده ششم جدول و بالاتر از استقلال قرار گرفته است. پدیده تیمی سختکوش و دونده است که هفته گذشته در خانه مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. استقلال اگر همچنان به روش فوتبال مالکانه اصرار بورزد شاید نتواند نتیجه مطلوبش را بگیرد بنابراین آبی‌پوشان باید روش بازی‌شان را تغییر بدهند تا به پیروزی برسند. نکته مثبت استقلال در این دوره لیگ، خط دفاع قدرتمندش با 2 گل خورده است که به اندازه پرسپولیس صدرنشین گل خورده است اما در خط حمله ضعیف‌ترین خط آتش را در اختیار دارد و حتی از پیکان و گسترش در قعر جدول هم کمتر گل زده است. تک‌گل استقلال هم از روی شوت از راه دور سرور جباروف به‌ثمر رسید.

 

برنامه هفته پنجم لیگ برتر

سه‌شنبه 31 مرداد

استقلال تهران...................پدیده خراسان - 18

سایپا..................... تراکتورسازی تبریز - 20:15

صنعت‌نفت آبادان ............... ذوب‌آهن - 20:30

سپاهان ...................... سپیدرود رشت - 20:15

پنج‌شنبه دوم شهریورماه

استقلال خ .............. پارس‌جنوبی جم - 20:30

پیکان تهران .............. فولاد خوزستان- 20:15

سیاه‌جامگان مشهد........... نفت تهران-18:35

منبع : دنیای اقتصاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین