تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
plusresetminus
حزب الله : علیرضا عاقلی در خصوص اجرای طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده شهری کرج بیان کرد: این طرح‌ها در قالب اجرای پروژه‌هایی پیشگام در دو پهنه شرقی و غربی شهر اجرایی می‌شود که در مجموع مساحت ۲۷ هزار و ۳۶۳ مترمربع از کرج را در برمی گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۷۸۰
اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده در پهنه شرقی و غربی کرج

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی در خصوص اجرای طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده شهری کرج بیان کرد: این طرح‌ها در قالب اجرای پروژه‌هایی پیشگام در دو پهنه شرقی و غربی شهر اجرایی می‌شود که در مجموع  مساحت ۲۷ هزار و ۳۶۳ مترمربع از کرج را در برمی گیرد.
 
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در ادامه افزود: برای اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده شهر کرج از مشارکت توسعه گران استفاده کرده‌ایم، براین اساس ضمن تنظیم توافقنامه در دی‌ماه سال گذشته با این افراد، مراتب موضوع در شورای اسلامی شهر کرج هم مطرح‌شده است.
 
وی از اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده در محلات مصباح، آسیاب برجی و کلاک بالا و پایینوی اشاره کرد و گفت: با تصویب لایحه‌ای مرتبط با مشارکت سرمایه‌گذاران و توسعه گران در امر نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری به شهرداری کرج اجازه داده شد تا مطابق توافقنامه‌ای که در این راستا تنظیم‌شده است اقدام کند.
 
عاقلی عنوان کرد: طبق مصوبه شورای شهر کرج شهرداری این کلان‌شهر در خصوص دیگر پروژه‌های مرتبط با موضوع  نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری در صورت مراجعه سایر سازندگان برای مشارکت در این امر می‌تواند بر اساس مفاد توافقنامه ذکرشده در مصوبه شورا، اقدام کرده و انجام چنین پروژه‌ای مهمی را در دستور کار قرارداد.
 
وی توضیح داد: در حال حاضر مناطقی از شهر کرج که اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در آن دنبال می‌شود، مشتمل بر پهنه شرقی محلات مصباح، آسیاب برجی و پهنه غربی حصارک بالا و حصارک پایین است.
 
 
مشارکت بخش خصوصی در نوسازی بافت‌های فرسوده کرج
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در خصوص میزان مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های ترمیمی بافت‌های فرسوده مشتمل بر نوسازی و بهسازی تشریح کرد: پروژه ۳هزار متر مربعی در محله مصباح، حدفاصل بن‌بست حسینی و کوچه سهراب باهدف تجمیع و نوسازی تعداد ۲۳ قطعه به بخش خصوصی سپرده‌ شده است.
 
وی در پایان گفت: مراحل قانونی پروژه بهسازی و نوسازی بافت فرسوده بخشی از محله مصباح توسط بخش خصوصی طی شده است و در حال در مرحله آخرین توافقات با مالکین این نقاط به‌منظور مشارکت در اجرای طرح دنبال می‌شود.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین