تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
حزب الله : معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از وقوع یک خانوادگی در خیابان جمال زاده خبر داد که طی آن مردی 80 ساله همسرش را به قتل رساند.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۹۸۴
همسرکشی در سن 80 سالگی/عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 22:30  شانزدهم آذراز طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد.
 
همسرکشی در سن 80 سالگی (+عکس)
 
با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانم 80 ساله ای در حالیکه از ناحیه سر دارای آثار ضرب و جرح می باشد ، فوت نموده است ؛ همسر متوفیه در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است.
 
با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض گویی های همسر متوفیه ، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام و همسر متوفیه به نام "عزت" ( 80 ساله) جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
 
سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به اعتراف صریح همسر متوفیه به ارتکاب جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت : با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه این شخص بارها همان اظهارات اولیه ی خود را تکرار می کرد تا نهایتا  به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.
 
همسرکشی در سن 80 سالگی (+عکس)
 
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت :  جهت ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم ؛ زمانیکه به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم ، بر خلاف انتظار ناگهان همسرم عنوان کرد که حوصله ی مریض داری ندارد ؛ از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد ؛ [تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم باقی ماندم ] تا اینکه با 110 تماس گرفته و خبر مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم . 
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
منبع : عصرایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین