تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
plusresetminus
حزب الله:اندکی پس از قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های اینچئون، عکسی از امیر غفور که در آن دست خود را به سمت سر دختر کره ای برده بود در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.
۰
کد مطلب : ۶۶۴۸۸
توضیح امیر غفور درباره دست کشیدن بر سر دختر کره ای/عکس

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،در عکس مذکور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت و چنین به نظر می رسید که او و برخی از دیگر ملی پوشان نیز با تعجب به صحنه مذکور نگاه می کنند.

b2ap3_thumbnail_128575_82654.gif

 کار کرده واین سوتفاهمات به وجود آمده است و هر کسی برای خود یک تحلیلی می کند بدون اینکه بدانند داستان از چه قرار است."

اکنون با گذشت چند روز از آن عکس، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، در صفحه شخصی خود توضیحاتی از قول امیر غفور ارائه داده است.

 

سعید معروف در صفحه شخصی خود به نقل از امیر غفور نوشته است: "این عکس دقیقا ثانیه هایی بعد از بالا و پایین پریدن بازیکنان تیم ملی روی سکوی قهرمانی گرفته شده است. زمانی که همگی در حالی شادی کردن و بالا و پایین پریدن بودیم آرنج من با سر این دختر کره ای بد جور برخورد کرد و معلوم بود که شدیدا دردش گرفته است. من ناخوداگاه دستم را روی سرش گذاشتم تا از او بابت این اتفاق از بانوی کره ای معذرت خواهی کنم. اما دقیقا عکاس همان لحظه این صحنه را شکار کرده واین سوتفاهمات به وجود آمده است و هر کسی برای خود یک تحلیلی می کند بدون اینکه بدانند داستان از چه قرار است."

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین