تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
plusresetminus
حزب الله: اجساد دو دختر نوجوان هند درحالی که دریکی از روستاهای شمال این کشور به یک درخت آویزان شده بود، کشف شد. یک گروه پنج نفره از مردان به این دو دختر تجاوز کرده بودند.
۱
کد مطلب : ۵۴۲۳۸
کشف اجساد آویزان به درخت 2 دختر در هند/عکس +16

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،پلیس هند پنجشنبه اعلام کرد اجساد دودخترنوجوان هند درحالی که دریکی ازروستاهای شمال این کشور به یک درخت آویزان شده بود، کشف شد.

 کشف اجساد آویزان به درخت 2 دختر در هند

 

بنابراعلام پلیس، بررسی های پزشکی نشان می دهد که این دو دختر 14 و 15 ساله سه شنبه شب پس از آنکه در یکی از روستاهای بخش بوداون در ایالت اوتارپرادش مورد تجاوز قرار گرفتند، خود را دار زده‌اند.

آتول ساکسنا رئیس پلیس بوداون گفت: گزارش نشان می دهد که این دارآویختگی پیش ازمرگ بوده است که به این معناست که این دختران خودکشی کرده اند. اما همه جنبه های این ماجرا را پیش از نتیجه گیری بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: مظنون اصلی این پرونده که مردی به نام پاپو است پس ازشکایت نزدیکان این دودختر علیه پنج تن به اتهام تجاوز جمعی، قتل و تجاوز جنسی به افراد زیرسن قانونی، بازداشت شد.

وی همچنین گفت: گروهی مرکب از 50 تن ازنیروهای پلیس درجستجوی متهمان فراری هستند.خانواده های قربانیان و ساکنان روستاها به کم کاری پلیس پس از کشف اجساد که صبح چهارشنبه صورت گرفت ، اعتراض کردند.

این خشونت ها باردیگر دشواری هایی پیشگیری از خشونت های جنسی درهند را با وجود تشدید قوانین و تلاش ها برای تغییر رفتارها درقبال زنان از زمان تجاوزجمعی و مرگ یک دانشجو دردهلی نو دراواخر سال 2012 که هند را بهت زده کرد ، نشان می دهد.

اوایل سال نیز یک دختر جوان دریکی از روستاهای دورافتاده بنگال غربی (شرق هند) براساس دستورشورای ریش سفیدان که با ارتباط او با یک مسلمان مخالف بودند ، به صورت جمعی مورد تجاوز قرار گرفت.

منبع : جام جم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین