تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
plusresetminus
حزب الله : کمیته های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کردند که هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در قبال نوار غزه به زیان این رژیم تمام خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۷۸۰
هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در قبال  غزه به زیانش تمام می شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کمیته های مقاومت در فلسطین با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که عملیات خان یونس پیام مهمی است که نشانگر آمادگی مقاومت و حضور فوری و بیداری کامل آن برای دفاع از شهروندان فلسطینی و واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است که هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در قبال نوار غزه به ضرر این رژیم تمام خواهد شد و مقاومت دست بسته نخواهد ماند و حق واکنش به دشمن صهیونیستی و بازداشتن آن از جنایت ها و تجاوزاتش را دارد.
 
در اثر انفجاری که بعد از ظهر روز شنبه در مرزهای شرقی خان یونس به وقوع پیوست، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش می شود.
 
در همین راستا، جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه روز شنبه در چندین بمباران هوایی، اهداف متعددی را در مناطق مختلف غزه هدف قرار دادند.
 
در این حادثه، یک فروند جنگنده صهیونیستی دست کم ۴ فروند موشک به سمت پایگاه نظامی "تونس" گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در جنوب شرق محله «زیتون» واقع در  غزه شلیک کرد. جنگنده های صهیونیستی همزمان با این حمله، پایگاه یرموک در شرق محله «شجاعیه» را هدف قرار دادند.
 
توپخانه ارتش صهیونیستی هم قبل از این یک پایگاه متعلق به گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف  قرار داده بود. 
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین