تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج، مطالبات شهروندی و بسیج امکانات شهری را محور اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۰۸۴
مطالبات شهروندی محور اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد کریم  شفیعی در گفتگو با خبرنگار رسانه مدیریت شهری، در خصوص اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر به حجم انبوه پیامک های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری طی ماه های اخیر اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه مطالبات شهروندان مناطق از شهرداری روی هم انباشت شده است رسیدگی به همه درخواست ها تنها توسط عوامل اجرایی خود منطقه امکان پذیر نیست.
 
وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای شهرداری از مناطق ده گانه کرج برای اجرای این طرح بسیج شده اند، گفت: طرح بهبود نگهداشت شهر که جمعه هر هفته در یک منطقه اجرایی می شود، بدین معنا است که در آن روز به نواقص و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در حوزه هایی همچون آسفالت معابر شهر، ساماندهی جداول و تابلوهای شهری، وضعیت پیاده روها، مشکلات ترافیکی و کمبودهای فضای سبز رسیدگی می شود.
 
شفیعی ادامه داد: در نهایت ارزیابی هایی توسط حوزه بازرسی شهرداری به منظور بررسی فعالیت های انجام شده درسطح آن منطقه صورت می گیرد که ملاک تصمیمات بعدی شهرداری کرج در خصوص اقدامات پیش رو در آن منطقه است.
 
گفتنی است، این طرح از ساعات ابتدایی صبح روز جاری با حضور دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، مهندس محمد کریم شفیعی قائم مقام شهردار و سید محمدجواد حسینی مدیر منطقه 5، رسول خسروزاده مدیرکل بازرسی شهرداری کرج و با همکاری نیروهای ده گانه شهرداری در منطقه 5 اجرا شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین