تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
plusresetminus
حزب الله : پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر دیدار با تراکتورسازی قدری دیرتر انجام می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد؛ استقلال نهایت استفاده را از ناهماهنگی تراکتورسازی برد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۵۵۱
مشکلات استقلال برایش گران تمام می‌شود


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ستار همدانی با اشاره به شرایط تراکتورسازی و شکست این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: چیدمان سرخ پوشان تبریز مشکل اساسی داشت. توشاک باید بازی را با بازیکنان جوان تر و دونده تر آغاز می کرد و در نیمه دوم از بازیکنان با تجربه مثل شجاعی و دژآگه استفاده می کرد. خیلی از بازیکنان تراکتورسازی نه آماده و نه با این تیم هماهنگ بودند و این موضوع برای این تیم گران تمام شد.
 
وی افزود: تراکتور دچار تغییرات اساسی شده است. از ساختار و مالکیت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان. همه ارکان این تیم تغییر کرده و تا در این تیم وحدت ایجاد شود زمان زیادی صرف خواهد شد. ناهماهنگی زیاد در تراکتورسازی و نا آماده بودن بازیکنان این تیم عامل اصلی رقم خوردن این نتیجه بود. 
 
پیشکسوت دو تیم استقلال و تراکتورسازی در ادامه بیان داشت: در واقع این نتیجه بیشتر از آن که به آمادگی استقلال باز گردد حاصل نا آمادگی تراکتورسازی بود. این ۳ امتیاز هدیه ای بود که تراکتورسازی به استقلال داد.استقلالی ها از نا آمادگی و نا هماهنگی تراکتورسازی نهایت استفاده را بردند. اگر این بازی دو سه هفته دیرتر انجام می شد قطعا چنین نتیجه ای به دست نمی آمد و اتفاقات دیگری در بازی رقم می خورد. 
 
همدانی در ادامه بیان داشت: نتیجه‌ای که استقلال مقابل تراکتورسازی گرفت روی کاغذ نتیجه خوبی است. پیروزی ۳ بر صفر یعنی یک پیروزی قاطع و بدون حرف و حدیث. اما واقعیت این است که این استقلال هنوز مشکلاتی دارد که ممکن است این مشکلات در آسیا برای آنها گران تمام شود. امیدوارم آبی پوشان و به خصوص شفر فریب این ۳ گل را نخورند و در باد این پیروزی نخوابند.
 
پیشکسوت فوتبال تبریز خاطرنشان ساخت: زنوزی یک دلسوز واقعی فوتبال در آذربایجان است که در یک دهه اخیر برای فوتبال این استان به درستی و به خوبی هزینه کرده است و نگرانی من از این بابت است امسال اتفاقی بیفتد که همین آقای زنوزی از فوتبال زده شده و عطای آن را به لقایش ببخشد.
 
هافبک و مدافع سابق آبی پوشان با اشاره به بازیکنان جدید این تیم گفت: در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی از استقلال جدا شدند که پایه و ستون این تیم بودند. باشگاه بعد از آن دست به کار شد و بازیکنان خوبی را جذب کرد که می توانند جانشینان شایسته‌ای برای بازیکنان جدا شده باشند. به خصوص بازیکنانی مثل تبریزی و روح الله باقری که عملکرد خیلی خوبی داشتند.
 
وی با اشاره به عملکرد خط میانی استقلال بیان داشت: فرشید اسماعیلی در این بازی جور همه بازیکنان خط میانی را کشید. هم خوب جنگید، هم خوب توپ گیری کرد، هم خوب پاس گل داد و هم خوب گل زد تا با اختلاف بهترین بازیکن استقلال باشد. اما در باره علی کریمی باید بگویم او بر خلاف تبریزی و باقری که زود خودشان را با شرایط استقلال هماهنگ کردند هنوز با شرایط این تیم وفق پیدا نکرده است. سرعت انتقال علی کریمی در مرکز میدان کم است و باعث می شود از سرعت تیمی استقلال کاسته شود. کریمی باید هرچه سریعتر خودش را با تیم هماهنگ کند و بر سرعت انتقالش هم بیفزاید. ضمن این که از بازی خوب فرشید باقری هم مقابل تراکتورسازی نباید به راحتی گذشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین