تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
plusresetminus
حزب الله : شورای اسلامی شهر کرج با صدور پیامی فرا رسیدن روز سربازان گمنام و سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را تبریک گفت.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۷۵۲
پیام تبریک شورای شهر کرج به مناسبت روز سربازان گمنام و تاسیس شورای نگهبان

 

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این پیام آمده است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
26 تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران مزین به دو مناسبت مهم می باشد که یکی مرتبط با دستگاه های امنیتی و مجموعه وزارت اطلاعات به عنوان حافظان امنیت و ناموس ملت و دیگری مرتبط با شورای نگهبان به عنوان حافظ قانون اساسی می باشد که هر دو عرصه خطیر و مهم هستند و بر سرنوشت کشور و مردم نقش بسزایی دارند.
 
سربازان گمنام امام زمان (عج) همانطور که از عنوان شان بر می آید، همچون خورشید پشت ابرها برای ملت طلوع و تابندگی را به همراه دارند و از کشور و مرزها در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی مراقبت می نمایند و از بدو انقلاب اسلامی تاکنون هزاران و بلکه بیشتر توطئه های طراحی شده به منظور ضربه زدن به نظام و انقلاب نیز توسط نیروهای خدوم و متعد امنیتی شناسایی و خنثی گردیده است.
 
در خصوص شورای نگهبان قانون اساسی نیز که همواره از حمایت های امام و رهبری برخوردار بوده و بارها توسط معاندین و بدخواهان انقلاب و نظام مورد هجمه قرار گرفته باید گفت که این شورا رسالت و وظیفه کلیدی را در کشور عهده دار است و در عرصه انتخابات نیز از ورود افراد ناصالح و زاویه دار با نظام به عرصه جلوگیری می کند.
 
شورای اسلامی شهر کرج بر خود لازم و واجب می داند این دو مناسبت مهم را به عموم ملت شریف ایران و زحمتکشان در مجموعه وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور و نیز ریاست و اعضای شورای نگهبان قانون اساسی تبریک گفته و از درگاه الهی برای خادمین صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق روز افزون را استعانت نماید.
 
شورای اسلامی شهر کرج»

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین