تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به برگزاری ۷ همایش علمی- آموزشی در استان البرز، گفت: بیش از ۱۷۰ هزار نفر در همایش علمی-آموزشی با هدف کاهش صدمات ناشی از بحران و حوادث در استان البرز آموزش دیده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۳۵۸
۱۷۰ هزار نفر در البرز آموزش کاهش صدمات ناشی از بحران دیدند

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی مهرور با اشاره به اینکه در سال 95 بیش از 170 هزار نفر از کارمندان ادارات و مردم استان تحت آموزش های مختلف و متنوع مرتبط با مدیریت بحران قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: بر این اساس برای اجرای دوره‌های آموزشی مدیریت بحران با تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرداری‌ها، اهتمام جدی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه اقدامات آموزشی صورت گرفته در سال گذشته، ادامه داد: پیشگیری آسیب‌های ناشی از حوادث، جزو ماموریت‌های اصلی این اداره کل محسوب می‌شود که در این رابطه سال گذشته 7 همایش علمی-آموزشی برگزار شده است.

مهرور درخصوص برگزاری همایش علمی-آموزشی در سال گذشته، افزود: "راه کارها و روش‌های ایمنی و تقابل با زلزله"، "کمک‌های اولیه روانشناختی در مدیریت بحران"، "مدیریت بحران در سیلاب‌های شهری"، "حادثه ساختمان پلاسکو؛ درس‌هایی که باید آموخت"، "نقش سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت منابع آب"، "نقش شهرسازی در کاهش بحران آلودگی هوا" و "صدای آب نمی‌آید" عناوین این همایش ها بود.

وی خاطرنشان کرد: سمینارهای یاد شده با بکارگیری اساتید مجرب دانشگاه و سخنرانان علمی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان و حضور بیش از 4 هزار نفر از مدیران، کارشناسان، امدادگران، سازمان‌های مردم نهاد و مردم، گامی دیگر در جهت توسعه فرهنگ مدیریت بحران و ارتقاء سطح آگاهی و دانش عمومی در این حوزه برداشته است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین