تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
plusresetminus
حزب الله : معاون هماهنگی مجمع خیرین سلامت استان تهران از سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۵۵۳
سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردی خیرین در حوزه بهداشت و درمان/ "همراه سرا" خدمت جدید خیرین سلامت

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اسماعیل غنیان معاون هماهنگی مجمع خیرین سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت برای کمک به حوزه سلامت در راستای ارتقای خدمات بهداشتی درمانی در حدود یک دهه راه اندازی شده است و بیش از صد هزار نفر خیر به عضویت این سازمان درآمده‌اند.
 
 
 
وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت در بیش از 300 نقطه از کشور فعالیت مستمر دارد و خدمات ارزشمندی مانند راه‌اندازی مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در هر منطقه را در کارنامه دارد.
 
 
 
غنیان عنوان کرد:  از زمان تأسیس مجمع خیرین سلامت بیش از 6 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت به وسیله خیرین سرمایه گذاری شده است که بیشتر این هزینه صرف ارتقای سلامت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور شده است.
 
 
 
مجمع خیرین سلامت در مناطق محروم، کمک حال دولت است
 
معاون هماهنگی مجمع خیرین سلامت استان تهران تأکید کرد: مجمع خیرین سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار کمک حال دولت به دانشگاه‌های علوم پزشکی هر منطقه است تا نیازهای پزشکی برطرف شود.
 
 
 
وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم مجمع خیرین سلامت راه اندازی مراکز درمانی و همراه‌سرا است که این مکان در مجاورت بیمارستان‌های هر شهر ساخته شده است.
 
 
 
غنیان با اشاره به اینکه یکی از دلایل تأسیس همراه سرا به وسیله خیرین سلامت، رفع دغدغه‌ بیمارانی که برای درمان به شهری دیگری سفر می‌کنند، گفت: خوشبختانه در شهرهای یاسوج، بوشهر، فارس کار راه اندازی همراه سرا در حال انجام است.
 
 
 
معاون هماهنگی مجمع خیرین سلامت استان تهران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مجمع خیرین سلامت هدایت خیرین به سمت راه اندازی همراه‌سرا در سایر شهرهای کشور است، اظهار کرد: یکی از اقدامات مجمع خیرین سلامت، حمایت مالی از پژوهش کارشناسان و پزشکان در خصوص علت بروز بیماری‌ و عارضه‌های جدید در کشور است..
 
 
 
غنیان یادآور شد: از دیگر برنامه‌های مجمع خیرین سلامت وصل کردن افراد خیر به محققان در راستای حمایت مالی از کارهای پژوهشی در حوزه بیماری‌های نوظهور در کشور است
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین