تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
plusresetminus
= حزب الله : نایب رییس شورای شهر کرج گفت: مهمترین ‏ویژگی كارمند بسیجی، مکتبی بودن، اخلاص و اطاعت از ولایت فقیه است.‏
۰
کد مطلب : ۱۶۴۶۵۲
اخلاص و اطاعت از ولایت فقیه مهمترین ‏ویژگی كارمند بسیجی است‏
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منصور وحيدي نائب رئيس شوراي اسلامي شهر كرج و فرمانده پايگاه بسيج شهيدان نژاد فلاح در آيين تجليل از فرماندهان و شوراي حوزه ٨ بسيج شهرداري كه به ميزباني سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي كشاورزي شهرداري كرج برگزار شد، گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب  بسیج به عنوان کلید طلایی و به معنای حضور و آمادگی است و دقیقا همان چیزی است که انقلاب و نظام به آن نیاز دارد.
 
وي با بيان اینکه بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم، افزود: مهمترین عاملی که باعث استمرار بسیج شده وابستگی به مردم است؛بسیج از آحاد مردم تشکیل شده است..
 
عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر كرج بيان كرد: علت اصلی استمرار بسیج ایمان قلبی بسیجیان به خدا و باور درونی به خالق یکتا می باشد و در تمامی امورات و کارها فقط به خداوند بزرگ توکل می کنند.
 
وحيدي تاكيد كرد: اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، اخلاص، تواضع، فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن، داشتن صبر، گذشت و ایثار، ظرفیت داشتن از مشخصات بارز یک بسیجی کارمند می باشد، اگر چنانچه یک کارمند بسیجی حول این محور ها حرکت کند می تواند بعنوان الگو قرار گیرد.
 
وي يادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های معمار کبیر انقلاب نشات گرفته از تفکر بسیجی بوده و حفظ و تداوم آن هم مرهون همین نگاه و رویکرد است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین