تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه البرزگفت: با توجه به بارش برف سنگین و احتمال سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس ، رانندگان از سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۹۵۱
احتمال سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس وضرورت احتیاط مسافران

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سروان علی بابازاده  افزود: رانندگان در صورت ضرورت سفر، قبل از حرکت از وضعیت راه اطلاع کسب کنند.
وی اضافه کرد: باتوجه به احتمال سقوط بهمن دراین محور، رانندگان در محدوده های گالری بهمن گیر بویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوشدره توقف نکنند.
 
بابازاده خاطرنشان کرد: امسال درجاده کرج -چالوس 2 فقره سقوط بهمن رخ رخ داده است.
 
وی ادامه داد: باتوجه به شرایط هوا، همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده کرج -چالوس الزامی است و رانندگان استفاده از زنجیرچرخ را آموزش ببینند، چرا که آشنا نبودن به این موضوع علاوه بر سختی برای راننده سبب ترافیک سنگین درجاده ها می شود.
 
بابازاده افزود: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند.
 
وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.
 
وی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
 
جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از مسیرهای گردشگری کشور است که براثر بارش برف روزهای ششم و هفتم بهمن ماه جاری به مدت 2 روز مسدود شد که راهداران اقدام به بازگشایی آن کردند.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین