تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با۶۰ فقره سرقت در ساوجبلاغ خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۵۲
سارقان اماکن خصوصی با ۶۰ فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر شدند

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان  با اشاره به اینکه در پی چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر جدید هشتگرد بررسی موضوع در دستور کار معمولا مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، اظهار داشت: اکیپی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت و انجام تحقیقات محلی اطلاع یافتند که 3 نفر سارق با یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مأموران با استفاده از اقدامات پلیسی خودروی مورد نظر را در شهر جدید هشتگرد یافته‌اند، ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب و گریز خودرو را تعقیب و هر 3 سرنشین آن را دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر 60 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده‌اند، بیان کرد: در بازرسی از منزل آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شده‌است.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این زمینه یک نفر مالخر اموال مسروقه دستگیر شد، اضافه کرد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین