تاریخ انتشارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی وزارت کشور گفت: در پی اقدامات امنیتی در هفته‌های پایانی سال گذشته در سیستان و بلوچستان، مخفیگاه گروهک‌های تروریستی کشف شد و تعداد قابل توجهی از آنها دستگیر شدند.
۰
کد مطلب : ۷۹۸۸۰
کشف مخفیگاه گروهک‌های تروریستی در شرق کشور

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور، درباره آخرین وضعیت دستگیری اعضای گروهک تروریستی جیش‌العدل در سیستان و بلوچستان و مرزهای شرقی کشور، گفت: خوشبختانه در پایان سال گذشته در حوزه امنیتی و در سیستان و بلوچستان به‌لطف خدا کارهای بسیار خوبی انجام شد.

وی افزود: در پی اقدامات امنیتی که در سیستان و بلوچستان و در طی هفته‌های پایانی سال گذشته در این منطقه انجام شد، مخفیگاه گروهک‌های تروریستی کشف شد و تعداد قابل توجهی از آنها هم دستگیر شدند که البته باید این توفیقات را مرهون همدلی و همکاری همه نیروهای امنیتی، انتظامی، مرزداری، سپاه پاسداران و شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان بدانیم.

سخنگوی وزارت کشور، اظهار داشت: تعدادی از عوامل، آمرین و قاتلینی که در سنوات گذشته افرادی را به شهادت رسانده بودند، دستگیر شده‌اند که خوشبختانه این کار در حال تکمیل است و این پرونده هرروز نسبت به قبل تکمیل‌تر می‌شود.

امیری با بیان اینکه روند تکمیل این پرونده خیلی خوب بوده و پیشرفت‌های خیلی خوبی نیز حاصل شده است، خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها، عوامل ناامنی از سال 1386 به بعد معلوم و مشخص و تعدادی هم دستگیر شده‌اند که فعلاً این مقدار از جهت امنیتی قابل انتشار است که در آینده و به‌موقع اطلاع‌رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین