تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
plusresetminus
حزب الله: سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری رقابت های ورزشی ویژه پرسنل مجموعه مدیریت شهری به مناسب دهه مبارک فجر، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۰۷
چرخ ورزش شهرداری کرج به حرکت درآمده است/ برگزاری رقابت های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی علوی با بیان این که اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج با برنامه ریزی مدون چرخ ورزش شهرداری را به حرکت در آورده است، افزود: در این مسیر نیازمند حمایت ویژه اعضای شورای اسلامی و شهردار هستیم.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه نگاه فعلی اعضا و شهردار کرج رضایت بخش است اما برای استفاده از تمام ظرفیت ها و موفقیت در ابعاد حرفه ای و همگانی نیازمند حمایت های بیشتر هستیم.
 
علوی ادامه داد: خوشبختانه تیم های ورزشی شهرداری کرج در رقابت های مختلف استانی و کشوری حضور فعال دارد و با نتایج درخشان رتبه های برتر را از آن خود کرده است.
 
علوی با اشاره به برگزاری رقابت های ورزشی برای دهه مبارک فجر، یادآور شد: این رقابت ها در هشت رشته و در دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود.
 
وی بیان کرد: آقایان در چهار رشته والیبال، فوتسال، دارت و طناب کشی، و بانوان در ۴ رشته داژبال، دارت، طناب کشی و تیراندازی با هم به رقابت می پردازند.
 
به گفته سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج ؛ رقابت های مقدماتی از اول بهمن تا چهاردهم بهمن ماه برگزار و بازی های مراحل پایانی بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین