تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
plusresetminus
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از باشگاه استقلال شکایتی نکرده‌ام اما برخی دوستان در باشگاه فکر می‌کنند می‌ترسم از شکایت کنم و شاید در آینده تصمیم دیگری بگیرم.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۰۵
از استقلال شکایت نکرده‌ام اما شاید در آینده این کار را بکنم
 
 

آرش برهانی درباره شکایت خود از باشگاه استقلال به AFC بابت مطالباتی که دارد، گفت: در یکسال گذشته بابت مشکلات مالی که داشتم بارها به باشگاه استقلال رفته‌ام. تا به امروز در این زمینه 4 بار نامه به مسئولان از جمله مدیرعامل باشگاه دادم. متاسفانه قول شنیدم اما در عمل چیزی ندیدم. حتی ماشین زیر پایم رو حدود یک ماه است فروخته‌ام تا بخشی از مشکلات مالی من حل شود.

وی ادامه داد: بازیکنانی آمدند و رفتند که فقط چند هفته برای استقلال بازی کرده و یا حتی نکردند و هیچ تعصبی هم روی تیم نداشتند اما پول‌ خود را گرفتند و رفتند. حدود 2.1 میلیاردتومان از استقلال طلب دارم اما همیشه اولویت را حل مشکلات مالی هم تیمی‌هایم می‌دانستم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع الخروج شدم و حتی رفتم در این زمینه نامه بگیرم که نشان دهم چقدر دریافتی من بوده است  اما با من همکاری نکردند. برخی سال‌ها فقط 40 درصد مبلغ واقعی قرارداد خود را گرفتم اما هیچگاه از باشگاهی که جوانی خود را در آن گذاشتم و به خاطر محبتی که هواداران نسبت به من شکایتی نکرده‌ام. تا امروز نه نامه‌ای به afc زده و نه حتی به کمیته انضباطی شکایتی کرده‌ام.

وی ادامه داد: من حتی از باشگاه پیکان که در بدترین شرایط مرا تنها گذاشتند و پشت من را خالی کرد شکایت نکرده‌ام اما متاسفانه برخی دوستان در باشگاه فکر می‌کنند من می‌ترسم از استقلال شکایت کنم و به خاطر این موضوع شاید در آینده تصمیم دیگری بگیرم.

منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین