تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
plusresetminus
حزب الله : رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جوهر از آغاز رسمی اعلام نرخ طلا و سکه در فضای مجازی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۱۰۹
آغاز اعلام رسمی نرخ طلا و سکه در فضای مجازی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابراهیم محمدولی در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: سایت اتحادیه می تواند مرجعی برای اعلام نرخ های سکه باشد؛ این در حالی است که سایت قبلی که به نام اتحادیه کار می کرد که ایراد و اشکالاتی را به دنبال داشت.
 
وی افزود: مالیات بر ارزش افزوده در این حوزه مورد پیگیری واقع شد و در صحن علنی مجلس قرار است مطرح و در قالب بودجه سال ٩٨ تصویب شود. 
 
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تصریح کرد: دانشگاه طلا و جوهر احیا شد و اکنون مجدد می تواند دانشجو بپذیرد و ثبت نام آن نیز در بهمن ماه آغاز می شود.
 
به گفته محمدولی، در سال ٩٧ رونق کسب و کار در صنوف مختلف مشاهده نشد که به تبع آن طلا و جواهر نیز رونق نداشت. البته در حوزه سکه فروشان مشکلی در حوزه فروشصرف سکه با  بانک مرکزی داریم که هنوز فرصت جلسه مشترک نداده اند.
 
محمدولی با بیان اینکه بانک مرکزی معتقد است فروشندگان سکه باید از این بانک مجوز بگیرند گفت: بانک مرکزی هر روز با ارسال نامه به اماکن و نیروی انتظامی خواستار پلمب واحدهای صنفی فروش سکه می شود در حالیکه قانون نظام صنفی اجازه فعالیت دارند و مشکلی به لحاظ کار ندارند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین