تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری روان شناس قلابی و فریب دهنده زن جوان گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۶۰۱
روان‌شناس‌ قلابی‌ بیماران را‌ به‌ مرگ ترغیب‌ می‌کرد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن جوان گیلانی مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان خانم روان شناس در شبکه های اجتماعی موبایلی، او را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث ترغیب او به مرگ شده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با تحقیقات از بزه دیده و پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند روان شناس قلابی شبکه اجتماعی موبایلی را که مردی 25 ساله، اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کنند. سرهنگ محمدخانی اظهار کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی و این که با سوء استفاده از عنوان جعلی خانم روان شناس در شبکه اجتماعی موبایلی، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برد، اغفال و ترغیب به مرگ کرده، اعتراف کرد.
 
رئیس پلیس فتای استان گیلان با بیان این که متهم با صدور قرار وثیقه از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده، گفت: پرونده این فرد برای شناسایی دیگر بزه دیدگان در پلیس فتا مفتوح و درحال رسیدگی است و بر این اساس از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با موارد این چنینی، با مراجعه به پلیس فتا، شکایت خود را پیگیری کنند.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین