تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله : روزنامه اکیپ فرانسه «همانند سال های گذشته» پیش از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا، نماهنگی را منتشر کرده است که به طور غیر مستقیم نامزدهای نهایی توپ طلای سال 2018 را لو می دهد.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۰۸
سه نامزد اصلی توپ طلای 2018
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اکیپ در آستانه برگزاری مراسم اهدای جایزه توپ طلای سال 2018 که سوم دسامبر (12 آذرماه) برگزار می شود، نماهنگی را تدوین و منتشر کرده است که در آن سه نفری که در ابتدا پدیدار می شوند، به استناد نماهنگ های منتشر شده در سال های گذشته، بخت های اصلی توپ طلا هستند.
 
«کیلین امباپه»، «رافائل واران» و «لوکا مودریچ» به همین ترتیبی که ذکر شد، در ابتدای نماهنگ ظاهر می شوند.
 
در این نماهنگ 30 ثانیه ای، سه بازیکن نام برده به ترتیب در ابتدای آن پدیدار شده و نسبت به سایر بازیکنان مرد، زمان بیشتری از این نماهنگ را که نامزدهای توپ طلای زنان و همچنین جایزه کوپا را نیز معرفی می کند، به خود اختصاص داده اند.
 
در نماهنگی که سال گذشته از سوی اکیپ منتشر شد، «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم یوونتوس که در نهایت توپ طلا را هم از آن خود کرد، نخستین بازیکنی بود که روی پرده ظاهر می شد؛ در نماهنگ جدید هم امباپه و واران در حال برپایی جشن قهرمانی فرانسه در جام جهانی دیده می شوند و مودریچ هم جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در دست دارد.
 
در ادامه این ویدیو سایر بازیکنان مستعد برای قرار گرفتن در فهرست سه نامزد نهایی از جمله «محمد صلاح»، «کریستیانو ورنالدو»، «لیونل مسی»، «نیمار»، «پل پوگبا»، «آنتوان گریژمان»، «انگولو کانته» و «ادن هازارد» به چشم می خورند.
 
نکته جالب در خصوص این نماهنگ، قطع شدن لحظه ای تصویر و نمایش دوباره امباپه، واران و مودریچ روی صفحه نمایشگر است که پایان آن را اعلام می کند.
 
موضوع قابل توجه دیگر، زمان حضور گریژمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید در نماهنگ است؛ او برخلاف سایر هموطنان خود در تیم ملی فرانسه همچون امباپه، واران، پوگبا و کانته که با پیراهن آبی ها به تصویر کشیده شده اند، به رغم اینکه یکی از مهره های اصلی قهرمانی فرانسه در جام جهانی روسیه بود، با پیراهن باشگاهش دیده می شود.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین