تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
plusresetminus
حزب الله : رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد از راهیابی دو بانوی تکواندو کار این شهرستان به عنوان نمایندگان استان البرز در اردوی تیم ملی تکواندو خبر داد.
۰
کد مطلب : ۸۲۶۶۰
دو بانوی تکواندو کار نظرآبادی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
 
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،تقی کرمی افزود: یکدوره مسابقات انتخابی تکواندو کشور در تهران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در هفته جاری برگزار شد که بانوان تکواندو کار نظرآبادی مجوز ورود به اردوی تیم ملی تکواندو را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: محیا محرمی در رده سنی جوانان و مهدیه کریمی در رده سنی نوجوانان با عنوان رتبه سوم توانستند در این دوره از مسابقات جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کنند.

کرمی بیان کرد: تکواندو کاران راه یافته به اردوی تیم ملی تکواندو تا پایان مراد ماه تحت آموزش ، تمرین و فنون دوره های تخصصی این رشته ورزشی قرار می گیرند.

وی گفت: افراد برگزیده اردوی تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات جهانی تکواندو به کره جنوبی اعزام می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد از مدیران استانی و کشوری خواست که به ورزشکاران فعال در رشته های تخصصی و مدال آور این شهرستان که در مسابقات بین المللی پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز در می آورند، توجه ویژه کنند.

وی ادامه داد: بانوان ورزشکار این شهرستان در رشته های کاراته و تکواندو طی 15 سال گذشته با کسب مدال های طلا در مسابقات کشوری و جهانی ثابت کرده اند که توانمندی بالایی دارند.

شهرستان نظرآباد 6 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده، دارد.

نظرآباد با جمعیت 150 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین