تاریخ انتشارجمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
plusresetminus
حزب الله : از روز25 اسفند ماه سال گذشته شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا را آغاز نموده و به کلیه تماس های ورودی پاسخ داده است.
۰
کد مطلب : ۷۹۸۵۳
پاسخگویی امداد خودرو سایپا به کلیه تماس های ورودی مسافران نوروزی

 
   
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سعید تخته چیان رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا درباره خدمات ارائه شده در طرح امداد نوروزی سایپا گفت: از روز25 اسفند ماه سال گذشته شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا را آغاز نموده و به کلیه تماس های ورودی پاسخ داده است.
تخته چیان با بیان این که از مجموع تماس های انجام شده درصد کمی از تماس ها به خدمات امدادی به خودرو های گروه سایپا و غیر تولیدی سایپا منجر شده است، گفت: در باقی موارد مسافران نوروزی برای اطلاع از وضعیت آب و هوا، راهنمای جاده‌ها و محورها، اطلاع از نمایندگی‌های کشیک گروه خودرو سازی سایپا، راهنمایی تلفنی و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات با شماره تلفن امداد خودرو سایپا تماس گرفته‌اند.
وی با اعلام این که با وجود افزایش 8 درصدی مسافرت های نوروزی تقاضای مسافران نوروزی برای عملیات امدادی در مقایسه با سال گذشته 14 در صد کاهش یافته است گفت : علت این کاهش را افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا ، بهره‌مندی مشتریان گروه خودرو سازی سایپا از خدمات پیش از سفر نوروزی ، ،قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، ارتقاء فرهنگ رانندگی و اصول ایمنی سفر دانست.
رییس طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا همچنین با اشاره به بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند ناوگان ، در اختیار داشتن شبکه مجزا با امدادگران جهت ارتباط سریعتر و همچنین مطالعاتی که برای استقرار پایگاههای ثابت و سیار انجام پذیرفته ، موجب شده است که میانگین زمان انتظار خدمات امدادی مطابق با استانداردهای جهانی حفظ گردد.
تخته چیان در ادامه در مورد پراکندگی مناطقی که امدادخواهان از آن ها تماس می گیرند، گفت: بیشترین خدمات امدادی در استانهای تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران و گیلان به مسافران نوروزی ارائه شده است.
در حال حاضر420 ناوگان امدادی که در قالب پایگاههای ثابت و سیار و همچنین  450 نمایندگی تا 15 فروردین ماه سال جاری نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام می نمایند.
شایان ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

 

منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین