تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله:مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل از انعقاد قرارداد همكاري با شركت هيونداي و آغاز مجدد همكاري با اين شركت خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۶۹۳۱
امضاي قرارداد آغاز مجدد همكاري ايران خودرو ديزل و هيونداي

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومي شركت ايران خودرو ديزل، قرارداد آغاز مجدد همكاري ميان دو شركت در جريان ديدار عليرضا ساجي مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل با ادوارد لي قائم‌مقام ارشد مديرعامل در بخش خودروهاي تجاري شركت هيونداي، به امضا رسيد.


عليرضا ساجي مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل با اعلام اين خبر خاطرنشان كرد: بر اساس اين قرارداد شركت ايران خودرو ديزل به عنوان اولين و قديمي‌ترين همكار شركت هيونداي در بخش خودروهاي تجاري، توليد چندين محصول جديد با فناوري روز شركت هيونداي را آغاز و آنها را به بازار ايران عرضه خواهد كرد.


عليرضا ساجي تاكيد كرد: چشم‌انداز روشني از توسعه همكاري‌ها ميان دو شركت در دور جديد همكاري‌هاي فيمابين وجود دارد و مدیران شرکت هیوندای در مذاكرات فيمابين از آمادگي كامل خود در اين زمينه خبر دادند.


وی ادامه داد: شرکت ایران خودرو دیزل همچون گذشته، توسعه و همکاری با خودروسازان معتبر جهانی را برای افزايش تنوع سبد محصولات در دستور كار خود قرار داده و آغاز مجدد همكاري با شركت هيونداي از جمله اقدامات انجام گرفته در اين خصوص است.


مدیر عامل ایران خودرو دیزل افزود: قرار داد همکاری با شرکت هیوندای در خصوص تولید انواع اتوبوس درون شهری و برون شهری و همچنین مینی بوس و کامیونت است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین